eRextion Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bor på Gjøvik. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Elkjøp: Trondheim. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Dere over som har bestilt fra elkjøp og ludo, å ikke mottatt spillet. Hvor bor dere? Oslo sentrum.. Bestilt fra Elkjøp. Posten har riktignok ikke kommet hit ennå, så jeg får sjekke etter jobb.. Kommer med update klokka 16. Endret 16. september 2013 av Haakon* Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg bor en 20 minutters kjøretur fra Oslo, og har bestilt fra Lefdal/Elkjøp. Fikk status som sendt på fredag, men fikk leveringsmail i går tidlig. Håper på en pakke i posten! Lenke til kommentar
Wangfu Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ser det er fler som har nevnt dette her men.. Min pakke fra Cd-On hadde blitt endret til levert på Fredag. Fikk mail for noen minutter siden om at den var sendt.. Hadde virkelig håpet på at den kom idag. Av erfaring så har jeg aldri fått pakke fra Cd-on dagen etter, tar som regel 2-3 dager. Litt skuff men, har man ventet i flere år kan man vente 2 dager til. Dustete Rockstar som er redd for at folk får spillet før utgivelses dato og legger gameplay på youtube. De burde da fanken visst at det vil skje uansett. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Dere over som har bestilt fra elkjøp og ludo, å ikke mottatt spillet. Hvor bor dere? Bergen. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg kom plutselig til å tenke på at det kanskje er håp allikevel. Da jeg var nede i postkassa var det jo kun aviser, og disse blir jo kjørt ut grytidlig. Posten dukker vel opp etterhvert. Fingers crossed. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bor på Gjøvik. Er vel ingen som har nattåpent der? Lillehammer og Hamar har nattåpent, rart. Lenke til kommentar
Tor Ingvar Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg bor nærme Sandnes og jeg fikk spillet i dag fra gamezone. Så det er en stor sjanse for at de som bor rundt dette området også får det i dag, vis de bestilte det fra gamezone. 1 Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bestilte fra Ludo den 13. Tomt i postkassa foreløpig, men de er litt treig med posten her så det er vel enda håp. Noen flere som har bestilt fra Ludo før helga og fått/ikke fått spillet? Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det er vel ikke håp om å få kontakt med de som har fått spillet. 2 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg har bestilt fra Komplett og det kom ikke med posten idag... Tror postmannen synes jeg var merkelig der jeg sto ute i regnet med tøfler og morgenkåpe og studerte det han putta i postkassa, haha. Ved neste store release skal jeg fn meg bestille fra 2-3 forskjellige steder så sjansene for at jeg har det til release er større. Enda en meningsløs dag... 9 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det er vel ikke håp om å få kontakt med de som har fått spillet. LOL 1 Lenke til kommentar
PayamLive Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen her som har bestilt fra Coolshop? Ja Lenke til kommentar
Billon Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ja har også bestilt fra coolshop. Jeg pratet med de på lørdag og de skulle sørge for at alle gta skulle være hos posten Norge på søndag. Fikk den ikke idag men jeg tipper jeg får det imorgen. 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Mottok ingenting i dag fra Gamezone (Nord for Trondheim). Da blir det vel å hype meg opp enda mer ved å lese reviews senere i dag. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er vel ingen som har nattåpent der? Lillehammer og Hamar har nattåpent, rart. Er ikke det nei. Skuffende nok. Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har fått 360-utgaven fra Gamezone i posten, eller er det bare PS3? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Oslo sentrum.. Bestilt fra Elkjøp. Posten har riktignok ikke kommet hit ennå, så jeg får sjekke etter jobb.. Kommer med update klokka 16. Samma her.. Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Enda en meningsløs dag... Kan like gjerne gå og legge seg igjen, si. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå