ReaveЯ Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Men hvor mye vil spillet koste på PS Store? 599? For siden den kostet 449 på Komlett, så vil 599 være i det meste laget og. 499kr https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-no/games/grand-theft-auto-v/cid=EP1004-NPEJ00207_00-B000000000000652 Tror jeg kjøper det der, driter om jeg sparer 50kr eller ei 1 Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Har bestilt fra Gamezone, men ser dere skriver at de ikke sender før mandag. Det går ikke? Da er sjansene store for at jeg ikke får det før onsdag. Vurderer å avbestille, og heller gå i butikken å kjøpe det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 FIkk også lyst.. men har ikke mer enn 2-3GB ledig på PS3'en min. FML! Har bestilt fra Gamezone, men ser dere skriver at de ikke sender før mandag. Det går ikke? Da er sjansene store for at jeg ikke får det før onsdag. Vurderer å avbestille, og heller gå i butikken å kjøpe det. Ja ser ut som det kan skje her og. Men siden det er ute på PS Store midnatt på mandag kveld, så fikk ejg mer lyst å gjøre det. Kan jeg laste ned på ekstern HDD og spille på det? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Tenker jeg går inn på min lokale Elkjøp i morgen jeg å reserverer et eksemplar... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Etter mye spekulasjoner fra mange her inne nå blir jeg veldig skeptisk. Skal jeg la ordren min være aktiv hos Gamestop og risikere å få spillet etter den 17. Eller kanskje være så heldig å motta det før den 17. Eller skal jeg reserver en kopi hos min lokale Elkjøp butikk vist det er mulig? Hva har dere tenkt til å gjøre? Kan jeg gå opp på Elkjøp å kjøpe spillet vist jeg ikke får det i tide av Gamestop? Hvilke økonomiske følge kan det gi? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Selv om det hadde vært utrolig gøy å få spilt det på tirsdag, så er jeg fornøyd så lenge jeg har det til helga! Neste helg blir nok GTA-helg, føler jeg. Får ikke så mye tid til å spille i ukedagene uansett. Gleder meg veldig da, blir vanvittig bra. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Etter mye spekulasjoner fra mange her inne nå blir jeg veldig skeptisk. Skal jeg la ordren min være aktiv hos Gamestop og risikere å få spillet etter den 17. Eller kanskje være så heldig å motta det før den 17. Eller skal jeg reserver en kopi hos min lokale Elkjøp butikk vist det er mulig? Hva har dere tenkt til å gjøre? Kan jeg gå opp på Elkjøp å kjøpe spillet vist jeg ikke får det i tide av Gamestop? Hvilke økonomiske følge kan det gi? Du tar utgangspunktet i at Gamestop sender det på mandag. Nå har du tre valg:1. La det være og se om du får spillet i posten på tirsdag 2. Avbestill og kjøp det i butikken på tirsdag 3. Last det ned fra PSN hvis du har det den 13. og vent til midnatt til tirsdag og spill Endret 9. september 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Da var spillet bestilt fra elkjop.no! Håper jeg får det til release Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Har avbestilt min kopi hos Gamezone, kjøper det på PSN istedenfor. Nå er det bare å ta en kveld å rydde som et helvete på hardisken for å få plass til dette jævelskapet på den lille 40 gb PS3 hardisken min.. Endret 9. september 2013 av MrLG Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Når kan spillet lastes ned fra PSN Store? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Forhåndsbestilt fra Gamezone. Blir sikkert å selge det når jeg er ferdig med det, uansett. Klarte å få 300 kr for det forrige når jeg var ferdig. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Her er det vel bare å la forhåndsbestillinger på nett la stå, og eventuelt sende de i retur om dere ikke får de til Release? Koster jo eventuelt en 20 kroning i retur-frakt bare. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Her er det vel bare å la forhåndsbestillinger på nett la stå, og eventuelt sende de i retur om dere ikke får de til Release? Koster jo eventuelt en 20 kroning i retur-frakt bare. Skjønner ikke dilemmaet. Om GTA V havner i postkassa én eller to dager etter lansering er det ingen som dør, bare jeg får min fysiske kopi. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Skjønner ikke dilemmaet. Om GTA V havner i postkassa én eller to dager etter lansering er det ingen som dør, bare jeg får min fysiske kopi. Er da ikke så vanskelig å forstå at folk er utålmodige. Kan hende han har satt av tirsdagen til dette og? 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er da ikke så vanskelig å forstå at folk er utålmodige. Kan hende han har satt av tirsdagen til dette og? Når det er snakk om en ekstra dag, så sliter jeg med å forstå det, ja. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Om man forhåndbestiller spillet på PS Store, så kan man og velge et annet spill til en god pris. Kan være verdt å sjekke. Jeg har ihvertfall forhåndbestillt der nå. Har heldigvis for lenge siden byttet ut til en større harddisk og, så plass har jeg nok av. 1 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Når det er snakk om en ekstra dag, så sliter jeg med å forstå det, ja. Det er folk som har forventa dette spilet i mai før i år. og hvis man må vente en dag til så er det mye for mange Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 hva med oss i nord norge? vi har ikke sjans Jeg bor i Tromsø, og mottar spillene mine dagen etter de er sendt. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Har forhåndsbestilt fra Coolshop til 449,- (xbox). De sa at jeg burde ha det i kasse den 17. Hvis ikke er det ingen krise, og Coolshop pleier å være greie med å gi et stort plaster på såret hvis de ikke greier å levere i tide. Win-win for min del Endret 10. september 2013 av Psykake Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg bor i Tromsø, og mottar spillene mine dagen etter de er sendt. Jeg bor i Sandnes, og merker at det ofte tar opp mot to dager å sende noe fra øst til vest her. Alt går så utrolig tregt i sorteringsterminalen på østlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå