Psykake Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fuck off coolshop, fikk ingenting i posten Kommer nok i morgen Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 posten hos meg kommer sånn kl15:00 , uansett får jeg sett når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fortsatt ikke sendt fra cdon, så forventningene begynner å minke om å få det i morra... Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ikke fått noe fra ludostore idet hele tatt, var eneste grunnen til at jeg bestilte der så seint for å få det. Regner med at posten ikke kommer engang til idag, fikk det rundt halv 9 om morran. Men er veldig usikker på åssen posten jobber sånn sett siden jeg har aldri lagt noen stor tanke bak det. Som regel bryr jeg meg ikke, men dette er så og si første gang der jeg er utålmodig. Damn, er så skuffet, har ingenting å gjøre nå etter jeg har vært på ett møte... Ble jo sendt på lørdag så hadde troa på det ville komme idag, for de veit jeg har sendt og ikke bare har det "klart". Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 De av dere som faktisk har fått fra GameZone, altså har spillet i hånda.. Har dere alle fått mail om sendingsbekreftelse i forkant? Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Var dette sendingsbekreftelsen eller har du sendt dem mail personlig? det var sendingsbekreftelsen, og det står at varen har blitt sendt fra lageret.. kan også spore den, så den har vel blitt sendt :o Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bestilte fra Gamezone, ingenting i postkassa i dag. Litt surt er det, selv om release datoen ikke er før i morgen. Blir enda en lang dag i dag! Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har fått fra ludo som ble tilsendt på lørdag? kjenner jeg er skikkelig grinete nå, nærmere sagt barnslig rett og slett. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har vært ute for å sjekke postkassen to ganger i dag, men den er like tom som lommeboka. Bestilte fra Komplett forresten. Vet ikke helt når posten kommer her, men det jeg forteller meg selv for ikke å bryte sammen er at postmannen ikke har vært her enda. Sitter bare og venter i spenning. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har vært ute for å sjekke postkassen to ganger i dag, men den er like tom som lommeboka. Bestilte fra Komplett forresten. Vet ikke helt når posten kommer her, men det jeg forteller meg selv for ikke å bryte sammen er at postmannen ikke har vært her enda. Sitter bare og venter i spenning. Hehe, samme her, har vinduet åpent venter på at el-bilen med postman pat skal komme krypende. Har egentlig ikke håp om å få det i dag, komplett skal angivelig ha sendt det på fredag kl 10, og OM den faktisk ble det, så kommer spilet i dag, men jeg tviler. Skal jobbe senvakt i dag uansett, så OM jeg hadde fått spillet nå hadde det vært på grensen til tortur! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen som har fått fra komplett enda? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hadde vært morro å få spillet i posten i dag, men tviler. Men dersom det ikke ligger i kassen i morgen vil jeg nok benytte meg av angreretten, like greit å stikke innom elkjøp da. 1 Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hehe, samme her, har vinduet åpent venter på at el-bilen med postman pat skal komme krypende. Har egentlig ikke håp om å få det i dag, komplett skal angivelig ha sendt det på fredag kl 10, og OM den faktisk ble det, så kommer spilet i dag, men jeg tviler. Skal jobbe senvakt i dag uansett, så OM jeg hadde fått spillet nå hadde det vært på grensen til tortur! Ja, fikk melding om at det ble sendt på fredag jeg også. Jeg begynner dessverre å tvile jeg også. Haha, da burde du logge av nå og ikke bruker internett frem til du er hjemme, så du ikke får vite om vi andre får det eller ikke. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Har vært ute for å sjekke postkassen to ganger i dag, men den er like tom som lommeboka. Bestilte fra Komplett forresten. Vet ikke helt når posten kommer her, men det jeg forteller meg selv for ikke å bryte sammen er at postmannen ikke har vært her enda. Sitter bare og venter i spenning. Mandag er jo reklamedag, så om postkassa er tom så har nok ikke postmannen vært der enda. 2 Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Mandag er jo reklamedag, så om postkassa er tom så har nok ikke postmannen vært der enda. KONGE! Fortsatt et gnist av håp!! 1 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Sykt at så mange er direkte sinte pga. at de ikke har mottatt spillet enda når release faktisk er i morgen. Calm the f*** down. Takk 3 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Noen Gamezone-kunder her som faktisk har en flink postmann som har kommet tidlig, og kan si om de fikk spillet i dag eller ikke? Lenke til kommentar
PayamLive Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Greier ikke konsentrere meg på studiene, så mye gleder jeg meg til å spille. Håper Coolshop lever opp til ryktet sitt og leverer i dag. Angivelig skal de ha sendt det allerede på fredag fra Danmark. I tillegg bor jeg jo i Oslo, så det er lov å håpe! Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Sykt at så mange er direkte sinte pga. at de ikke har mottatt spillet enda når release faktisk er i morgen. Calm the f*** down. Takk Har en kamerat som klagde over en bot han fikk da han kjørte for fort også. Det er dessverre slik det er; vi vet at forhåndsbestilte spill fra tid til annen blir sendt ut for tidlig, og så sitter vi her og håper at det samme skal skje med dette spillet, og siden spillet er så hypet blir det følelser involvert. Denne tråden er en kruttønne, og hvis spillet ikke havner i postkassene våre i kveld kommer tønna til å eksplodere. Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Naboen bestilte fra komplett og postmannen hadde ikke med tidlig julegave til idag han så nå har han KLIKKEBYE.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå