Mokko Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fortsatt "Ordre under behandling" og ingen sendt-mail fra Elkjøp her i gården. Få ut fingeren. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg fikk en mail fra Elkjøp i går om at spillet var sendt. Skulle egentlig bare mangle, altfor lenge siden jeg bestilte! Ja, jeg bestilte i mai og så sendte de ikke før fredag. Det er jo helt utrolig at man må vente i flere måneder før de greier å sende ut. /ironi slutt Vær greie å ikke klage på at dere ikke får spillet før release. De har oppgitt en dato til dere som er på tirsdag og de har faktisk ikke lov å gi dere spillet før tirsdag. Så om dere får det i dag er dere heldige, dere er ikke uheldige om dere ikke får det i dag. 4 Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bestilte spillet sent fredag kveld. Bor på Røros, når tror dere jeg får spillet? Når postmannen/dama legger det i postkassa di. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Problemet er vel at de har fått mail på Fredag om at spillet ble sendt, Det er smått latterlig av posten å klare å bruke 4 dager på å levere spill fra Sverige til Oslo. Det er faktisk raskere å bestille en pakke fra USA og få den til Norge enn å bestille fra Oslo å få den til Tromsø. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk selv mail fredag kl 12 om at spillet var sendt og først i dag tidlig ble sporingsnummeret aktivert. Så det betyr at eg ikkje får mitt spill før på onsdag tidligst. I fra elkjøp Lenke til kommentar
sprettass Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Lover godt! Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 16.09.2013 07:00, 0024 OSLO Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Problemet er vel at de har fått mail på Fredag om at spillet ble sendt, Det er smått latterlig av posten å klare å bruke 4 dager på å levere spill fra Sverige til Oslo. Det er faktisk raskere å bestille en pakke fra USA og få den til Norge enn å bestille fra Oslo å få den til Tromsø. Posten har vel ingenting med Sverige å gjøre.. lol 1 Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Lover godt! Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 16.09.2013 07:00, 0024 OSLO kor bestilte du fra da Lenke til kommentar
sprettass Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Elkjøp! Fikk beskjed at det var sendt på fredag Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk mail om at spillet er sendt fra Elkjøp nå! Lurer på om dette er fra hovedlageret i Sverige, eller Norge. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Posten har vel ingenting med Sverige å gjøre.. lol Bring. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 lol, mitt spill ble sendt idag, men til feil adresse. Har endret adresse for et halvt års tid siden. På elkjøp, i folkeregisteret +++. Men når jeg fikk bekreftelsen idag, så blir det sendt til der jeg bodde når jeg bestilte spillet. Damnit Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Problemet er vel at de har fått mail på Fredag om at spillet ble sendt, Det er smått latterlig av posten å klare å bruke 4 dager på å levere spill fra Sverige til Oslo. Det er faktisk raskere å bestille en pakke fra USA og få den til Norge enn å bestille fra Oslo å få den til Tromsø. Som de fleste butikkene har sagt så blir spillene sendt ut i dag, sendingsbekreftelsene vi fikk på fredag betyr bare at spillene er ferdig pakket og klare for å bli hentet av Posten. Rockstar tillater ingen å sende før i dag. 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ingenting i posten i dag, og fortsatt "Ordre under behandling" uten å ha fått noen mail fra Elkjøp. Velger heller å kjøpe det fra PSN da, så får en kompis den fra elkjøp når han er tilbake fra ferie. Så slipper jeg disc også, noen som vet når man får spille? Midnatt norsk tid? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Lover godt! Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 16.09.2013 07:00, 0024 OSLO Så du fikk altså sporingsnummer? Jeg har også bestilt fra elkjøp og spillet ble sendt i dag, men har ikke fått noe sporingsnummer.Rart at det er så store forskjeller på rutinene til Elkjøp. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fuck off coolshop, fikk ingenting i posten Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 FIkk e-post i dag om at spillet er sendt Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) nå fikk jeg email fra gamezone om at spillet har blitt sendt! woop woop Endret 16. september 2013 av Protrik Lenke til kommentar
Storm-Knight Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Så du fikk altså sporingsnummer? Jeg har også bestilt fra elkjøp og spillet ble sendt i dag, men har ikke fått noe sporingsnummer.Rart at det er så store forskjeller på rutinene til Elkjøp. Hvis pakken er sendt med brev så er det normalt ikke sporingsnummer. Lenke til kommentar
BWP Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 nå fikk jeg email fra gamezone om at spillet har blitt sendt! woop woop Var dette sendingsbekreftelsen eller har du sendt dem mail personlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå