Exelcius Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Finn ut om han har sett mange pakker fra Elkjøp også da?! Håper virkelig jeg får mitt eksemplar fra Elkjøp i posten i morgen. Ingen pakker fra Elkjøp. Kun dritmange fra Gamezone. Gamezone bekreftet at hovedsendingen blir sendt på Mandag, lurer på hvorfor folk i Oslo får spillet tilsendt allerede i går da. Hvorfor ikke bare sende alt på en gang? Er jo garantert noen som får det i morgen uansett. Jeg skjønner jo godt at de ikke går ut åpenlyst og sier at de sender det før mandagen, når Rockstar har lagt strenge regler for nettopp dette. Hvis de har sendt for alle i Oslo, tipper jeg de har sendt for resten av Norge også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Elkjøp er nok "for stort" til å sende ut før i morgen, så det var ikke overraskende. Får den sikkert på tirsdag. Oh well. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Mine kjære trøndere, hvor kjøper dere spillet fra? Jeg har ikke forhåndsbestilt, hva tror dere sjansene mine er for å plukke opp et spill på tirsdag evt onsdag? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Lefdal og Elkjøp har jo lanseringssalg (399,-) på tirsdag, så jeg ville gått for en av de. Tviler på at noen kommer til å bli utsolgt, da de fleste ser ut til å ha sikret seg ganske store volum. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Lefdal og Elkjøp har jo lanseringssalg (399,-) på tirsdag, så jeg ville gått for en av de. Tviler på at noen kommer til å bli utsolgt, da de fleste ser ut til å ha sikret seg ganske store volum. Allright, takker. Har en Elkjøp ekspress her nede på solsiden, usikker på om de kommer til å selge det. Har de det ikke får jeg vel se om Elkjøp på Lade har det. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Du har også Expert i Fjordgata, og i følge ukeavisen deres selger de spillet til 379,- på tirsdag. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Hva gjør vi hvis vi ikke får spillet i morgen da, folkens? Blir det felles deppings her fra kl 18 og utover eller? 2 Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg blir med på felles depping! Dama sitter bare å ler av meg som kikker så fælt rundt. Men nå har jeg fått "Ordre sendt" på Elkjøp, så tydeligvis jobber de Søndager og! Men posten kjører vel ikke pakker rundt på Søndager? Så da får jeg det vel ikke før på Tirsdag. Jeg som hadde fri i morgen og, drit. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 noen som vet om det er midnattsåpne butikker i tromsø ? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Til de av dere som har kjøpt spillet på PS Store, så burde dere begynne å laste ned spillet snart. For nedlastingen er ganske treg. Å laste ned spillet kl 23 i morgen kveld, da kan man ihvertfall ikke spille det før tirsdag morgen eller noe. Bare et tips altså. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg blir med på felles depping! Dama sitter bare å ler av meg som kikker så fælt rundt. Men nå har jeg fått "Ordre sendt" på Elkjøp, så tydeligvis jobber de Søndager og! Men posten kjører vel ikke pakker rundt på Søndager? Så da får jeg det vel ikke før på Tirsdag. Jeg som hadde fri i morgen og, drit. Kan du ikke rope til de og si at de skal oppdatere med Ordre send hos meg også? Så nervene blir roet litt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fruen kommer hjem til meg med GTA V på tirsdag morgen Bursdaggave på forskudd Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Er med på felles depping om spillet ikke ligger i postkassen etter jobb i morgen! 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg er en av dem uheldige som kansje ikke får Collector's Edition på tirsdagen. Det blir en deppedag for min del da. Garantert utallige personer på tirsdag spiller GTA V så sitter jeg å koper med absolutt ingen GTA V i konsollen... Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Kan du ikke rope til de og si at de skal oppdatere med Ordre send hos meg også? Så nervene blir roet litt Bare mas, det fungerte godt for meg, forhåpentligvis! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) noen som vet om det er midnattsåpne butikker i tromsø ? Game skal være nattåpen. Endret 16. september 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Til de av dere som har kjøpt spillet på PS Store, så burde dere begynne å laste ned spillet snart. For nedlastingen er ganske treg. Å laste ned spillet kl 23 i morgen kveld, da kan man ihvertfall ikke spille det før tirsdag morgen eller noe. Bare et tips altså. Jupp. Starta nedlastinga i går ca klokka 17. Var ferdig rett før midnatt. Jeg har 25MB-linje.. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 jeg bestilte fra gamezone og det står at den har blitt sendt på siden, men har ikke fått noe mail enda.. hmm Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg fikk en mail fra Elkjøp i går om at spillet var sendt. Skulle egentlig bare mangle, altfor lenge siden jeg bestilte! Lenke til kommentar
Thosj Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Bestilte spillet sent fredag kveld. Bor på Røros, når tror dere jeg får spillet? Endret 16. september 2013 av Thosj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå