Tannpirkeren Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Fikk mail AKKURAT 21 minutter jeg også med kvittering. Tror meg og deg er GTA-brødre. Og JA, jeg er lettet som faen! Bring on GTA, bitch! (Jesse-style fra Breaking Bad) Dette blir ei hard natt med lite søvn Vi får titte nervøst oppi postkassa i morgen tidlig. Så blir det kanskje mat på SSD'en jeg installerte før helga Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Kanskje vi som bestilte i april får mail sist, pågrunn av systemet til Elkjøp. tc47 bestilte vel u juni, og fikk mail nå nettopp. Bare en tanke som slo meg, haha. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg bestilte i april og fikk mail på fredag. Endret 15. september 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg bestilte i slutten av sist mnd og har ikke fått noe mail... Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bestilte på torsdag og fikk mail i dag tidlig. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg bestilte i april og fikk mail på fredag. Samme her bestilte i april rettere sakt 07.04.13 og mail med kvitter og alt ble sendt til meg Bare dritt at jeg jobber til kl 19:00 imorra og er ikke hjemme før 20:00 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Spennende stuff. Sykt at en her bestilte på torsdag og har fått sendingsbekreftelse men ikke folk som har bestilt i april. Bestiller ikke på elkjøp neste gang hvis det er noe jeg skal ha til lansering, altså. 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Samme her bestilte i april rettere sakt 07.04.13 og mail med kvitter og alt ble sendt til meg Bare dritt at jeg jobber til kl 19:00 imorra og er ikke hjemme før 20:00 Samme dato som meg. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Spennende stuff. Sykt at en her bestilte på torsdag og har fått sendingsbekreftelse men ikke folk som har bestilt i april. Bestiller ikke på elkjøp neste gang hvis det er noe jeg skal ha til lansering, altså. Hallo? Det er ikke tirsdag enda. Endret 15. september 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Husk at Elkjøp og Lefdal også har nettbutikk lagere på Lørenskog også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) untouch: Neinei. Er ikke den delen. Er det at det er så uorganisert fra Elkjøp når det gjelder dette her. Endrer ikke status på min side, sender mail med utsendingsbekreftelse til en som har bestilt forrige uke på fredag-lørdag og på søndag kveld til folk som har bestilt i april -juni. Hele greien er bare dårlig mtp. kundeservice og det å gi beskjed om ting på riktig tidspunkt med god prioritering av folk som er førstemann. Selve spillet kommer sikkert frem til lansering, det er ikke det jeg snakker om nå. Endret 15. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det var jo akkurat det du skrev... untouch: Neinei. Er ikke den delen. Er det at det er så uorganisert fra Elkjøp når det gjelder dette her. Endrer ikke status på min side, sender mail med utsendingsbekreftelse til en som har bestilt forrige uke på fredag-lørdag og på søndag kveld til folk som har bestilt i april -juni. Hele greien er bare dårlig mtp. kundeservice og det å gi beskjed om ting på riktig tidspunkt med god prioritering av folk som er førstemann. Selve spillet kommer sikkert frem til lansering, det er ikke det jeg snakker om nå. Bestiller ikke på elkjøp neste gang hvis det er noe jeg skal ha til lansering, altså. Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 En kompis av meg som jobber på postterminalen utenfor Oslo kunne fortelle at han kodet veldig mange pakker fra GameZone i dag. Til folk i Oslo spesielt. Ser ut som det kan bli en meget bra mandag! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 En kompis av meg som jobber på postterminalen utenfor Oslo kunne fortelle at han kodet veldig mange pakker fra GameZone i dag. Til folk i Oslo spesielt. Ser ut som det kan bli en meget bra mandag! Det overrasker meg veldig at de sa de bare kom til å sende til de lengst nord på Lørdag, de gjør jo det stikk motsatte. Men nå er det vel et lite håp på at jeg har det i morgen. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 En kompis av meg som jobber på postterminalen utenfor Oslo kunne fortelle at han kodet veldig mange pakker fra GameZone i dag. Til folk i Oslo spesielt. Ser ut som det kan bli en meget bra mandag! Finn ut om han har sett mange pakker fra Elkjøp også da?! Håper virkelig jeg får mitt eksemplar fra Elkjøp i posten i morgen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Finn ut om han har sett mange pakker fra Elkjøp også da?! Håper virkelig jeg får mitt eksemplar fra Elkjøp i posten i morgen. Ja, finn ut! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Gamezone bekreftet at hovedsendingen blir sendt på Mandag, lurer på hvorfor folk i Oslo får spillet tilsendt allerede i går da. Hvorfor ikke bare sende alt på en gang? Er jo garantert noen som får det i morgen uansett. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det var jo akkurat det du skrev... Pga. hele prossessen og dårlig organisering og dårlig til å gi beskjed bestiller jeg ikke derifra når det gjelder å forhåndsbestille et "viktig" spill. Ikke fordi jeg ikke får/har fått før/til lansering. Jeez. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Gamezone bekreftet at hovedsendingen blir sendt på Mandag, lurer på hvorfor folk i Oslo får spillet tilsendt allerede i går da. Hvorfor ikke bare sende alt på en gang? Er jo garantert noen som får det i morgen uansett. Fordi noen bor mer fjernt enn andre. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Fordi noen bor mer fjernt enn andre. Oslo er langt fra fjernt. Er jo folk nord for Trondheim som burde fått tilsendt i går. Endret 15. september 2013 av SIR WOLFIE 87 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå