mannyboi Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det haster ikke, GTA Online kommer ikke før 1. Okt uansett. Oioioi, noen her har gjort hjemmeleksa si. Akkurat det der har gått meg hus forbi! Takk, takk, da avventer jeg den store gullmedaljen. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Dere som har fått bekreftelse på mail og "Ordre Sendt" på elkjøp.no; kan dere sjekke detaljene til ordren, og se hva det står under "Status"? Hos meg står det "Status: Ligger til behandling" hvertfall. Hos meg står det Status: Sendt Endret 15. september 2013 av The Catalyst Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg har kjøpt fra Lefdal, men er jo så og si samme butikk med like lagre. Jeg fikk "ordre sendt" på fredag, og leveringsbekreftelse i dag tidlig. Under detaljer står det "Sendt" under status. Nå krysser jeg fingra på at den havner i postkassa imorgen. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Relevant spørsmål som noen mer erfarne 360-gamere enn meg kanskje kan svare på: Kan jeg tørre å håpe på en verdikode på 1 måned med Gold i esken, eller burde jeg kjøpe meg en måned Gold i morgen? Mener å ha fått verdikupong på Gold i noen av spillene jeg har kjøpt tidligere, men er så sjeldent jeg kjøper spill at jeg ikke husker sist. Har ryddet harddisken i Xboxen i dag, gjør alt for å minske tidsrommet mellom da spillet dunker ned i postkassen til jeg sitter der med kontrolleren i hånden Det er flere spill som har 48-timers Xbox Live kode inkludert, men ikke noe mer enn det. Endret 15. september 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Eh, jeg fikk en gang 14 dagers prøvetid på gull med et spill. Husker ikke hvilket det var akkurat nå. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Får håpe på det da, men tror ikke det har vært mange spill. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 GTA Online er jo en ganske heavy satsing fra Rockstar sin side, så det ville jo egentlig vært logisk å inkludere noe slikt... Vi får se Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Forsatt ikke noe forandring på min fra Elkjøp, Ordre under behanding Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Forsatt ikke noe forandring på min fra Elkjøp, Ordre under behanding Ikke rart når det er søndag. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har bestilt ifra LUDO og Gamezone. På fredag fikk jeg bekreftelse ifra Gamezone om at det var sendt og på lørdag fikk jeg ifra LUDO. Bor i Bergen, noen som tror jeg kan ha spillet imorgen? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har bestilt ifra LUDO og Gamezone. På fredag fikk jeg bekreftelse ifra Gamezone om at det var sendt og på lørdag fikk jeg ifra LUDO. Bor i Bergen, noen som tror jeg kan ha spillet imorgen? Fikk samme melding som deg fra Gamezone. HÅPER å ha det i morgen. Trodde jeg hadde fri på turnusen min så håpet å få spillet rundt 11-12, men neida. Tittet på nytt og jobber i morgen.. Det var NEDTUR det! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Får håpe på det da, men tror ikke det har vært mange spill. Nei, er vel svært få som har har et sånt opplegg, og det kommer nok neppe noe sånt i GTA V. Men det finnes altså spill som har mer enn 48 timers gull inkludert. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Jeg har ikke mulighet for å spille før onsdag ettermiddag, så på en måte går det fint om spillet blir forsinket. Tviler litt på at det kommer på tirsdag. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Nå fikk jeg mail fra Elkjøp. "Leveringsdato 00.00". De pakket det sikkert på fredag slik de sa på FB at de skulle gjøre. Dialog på fredag: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536727&view=findpost&p=20929268 Endret 15. september 2013 av Tannpirkeren Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Dere som har fått bekreftelse på mail og "Ordre Sendt" på elkjøp.no; kan dere sjekke detaljene til ordren, og se hva det står under "Status"? Hos meg står det "Status: Ligger til behandling" hvertfall. Helt normalt, systemet til elkjøp er bugga. Så lenge du får sendingsbekreftelse på mail er alt greit. Har en ordre fra 2011 som fortsatt er under behandling, mottok det uten problemer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har bestilt ifra LUDO og Gamezone. På fredag fikk jeg bekreftelse ifra Gamezone om at det var sendt og på lørdag fikk jeg ifra LUDO. Bor i Bergen, noen som tror jeg kan ha spillet imorgen? Du har det garantert i morgen. Eller ikke garantert, men høyst sannsynlig. Gamezone sendte Splinter Cell: Blacklist til meg den 20 august, dagen etterpå hadde jeg spillet. Og jeg bor i Alta. Release på det var den 22 aug, så jeg fikk det dagen før. Satser på at det samme skjer i morgen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Nå fikk jeg mail fra Elkjøp. "Leveringsdato 00.00". De pakket det sikkert på fredag slik de sa på FB at de skulle gjøre. Dialog på fredag: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536727&view=findpost&p=20929268 Fikk mail AKKURAT 21 minutter jeg også med kvittering. Tror meg og deg er GTA-brødre. Og JA, jeg er lettet som faen! Bring on GTA, bitch! (Jesse-style fra Breaking Bad) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Helt normalt, systemet til elkjøp er bugga. Så lenge du får sendingsbekreftelse på mail er alt greit. Har en ordre fra 2011 som fortsatt er under behandling, mottok det uten problemer. Har ikke fått noe mail ang ordren, dessverre! Lenke til kommentar
Smax121 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Lurer på hvorfor jeg ikke har fått mail? Bestilte fra Elkjøp i Mars. Endret 15. september 2013 av Smax121 Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Min ordre hos elkjøp har status sendt, men jeg har ikke fått noen mail ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå