Bruker-279008 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 På en måte er det bra at spillet ikke kom i går, for da tror jeg ex.fac-innleveringen hadde gått i glemmeboken. Eller, driter-i-å-gjøre-boken. Får jobbe med det i dag, og så ta meg en "velfortjent" gaminguke fra og med i morgen. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Noen som vet hvortid DustinHome sender, evt. om de har sendt det? Håper virkelig ikke de sender på mandag... Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Fikk melding i dag tidlig (09:00) om at GTA V var sendt, vanlig versjon. Har stått sendt siden 13 dog. Bestilte det fra Lefdal, kan jeg våge å håpe på å få spilt imorgen? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 PSN preload er oppe nå! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Fikk melding i dag tidlig (09:00) om at GTA V var sendt, vanlig versjon. Har stått sendt siden 13 dog. Bestilte det fra Lefdal, kan jeg våge å håpe på å få spilt imorgen? Tvilsomt, posten jobber ikke søndager. 1 Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Tvilsomt, posten jobber ikke søndager. Jo express med fly.. men koster vel 10x prisen av gta Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 No whine, men er det noe som burde fungere i helgene like godt som på hverdagene så er det postvesenet. Mener selvfølgelig generelt sett, uavhengig av om jeg har bestilt noe på nett eller ikke. I mitt tilfelle så har ikke sporingen oppdatert seg i løpet av helgen noe som jeg tolker dithen at det ikke jobbes i helgene. pakken blir dog sendt fra Sverige med Bring. 1 Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ordre under behandling Just murder me, guys. Just do it. Kan ikke dra tidlig på release datoen heller, jobb fra 8-16. Må ha spillet mandag, derfor jeg bestilte i fuckings juni! Og folk får det i dag. Hatt nok! AAAH! Du kan kjøpe spillet hos Elkjøp ved å bruke Collect@Store. Da blir spillet lagt til side i 24 timer fra du får bekreftelse på e-post/SMS. Så fremt de lar deg kjøpe produktet med Collect@Store. Jeg har gjort det flere ganger og det har fungert veldig bra. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Da står det "Sendt" på min ordre (Elkjøp) Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ble ordren på elkjop.no markert som sendt, eller har du i tillegg mottatt en sendingsbekreftelse på mail? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Den er blitt markert sendt i løpet av den siste halvtimen. Med 00000000.... som sporingsnummer. Den blir vel sendt som A-post sikkert. Har ikke fått noe på mail enda. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Står sendt på min også (Elkjøp) *Lykkerus* Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har et bittelite håp om at jeg ser det beste spillet for 2013 i postkassen i morgen fra Elkjøp. Skal starte 360en å gjøre klar plass til installeringen. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Står bare "varene pakkes" hos meg. Bestilte fra CDON. Bor forresten i Nord-Norge, så regner egentlig med at jeg må dra til byen og kjøpe det i vanlig butikk på Tirsdag. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Relevant spørsmål som noen mer erfarne 360-gamere enn meg kanskje kan svare på:Kan jeg tørre å håpe på en verdikode på 1 måned med Gold i esken, eller burde jeg kjøpe meg en måned Gold i morgen? Mener å ha fått verdikupong på Gold i noen av spillene jeg har kjøpt tidligere, men er så sjeldent jeg kjøper spill at jeg ikke husker sist.Har ryddet harddisken i Xboxen i dag, gjør alt for å minske tidsrommet mellom da spillet dunker ned i postkassen til jeg sitter der med kontrolleren i hånden Lenke til kommentar
Dingdongdata Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Det haster ikke, GTA Online kommer ikke før 1. Okt uansett. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Sikkert noen som har sagt det tidligere i tråden, men i flere nettbutikker jeg har jobbet i så står ordren som "Sendt", så fort den er ferdig pakket, selv om den ligger på disken og venter på postmannen. 1 Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Spørs når de tømmer strekkodeleserne på lageret, og hvilket logistikksystem de har. Og om ordrestatus må oppdateres manuelt. Om de pakket ordren på Fredag og tømte strekkodeleserne først i kveld, så er det faktisk mulig at GTA V kommer i posten i morgen Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Dere som har fått bekreftelse på mail og "Ordre Sendt" på elkjøp.no; kan dere sjekke detaljene til ordren, og se hva det står under "Status"?Hos meg står det "Status: Ligger til behandling" hvertfall. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ifølge pakkesporingen til bring så er fortsatt ikke spillet sendt fra Elkjøp, selv om jeg fikk mail om at den var det. Ser ikke som det kommer hit før tidligst onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå