razh0r Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Min ordre på Elkjøp står som "Ordre sendt" nå, men har fortsatt ikke fått noe epost fra dem. Weird. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg har fått melding om at pakken er sendt og kvittering på det. Fra Elkjøp altså. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 I dag står det som sendt hos Elkjøp hos meg også, men har ikke fått noen bekreftelse fra de pr.mail. Bare jeg har det innen tirsdag er jeg fornøyd, selv om jeg kommer til å se spent oppi postkassa på mandag =) Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg har fått melding om at pakken er sendt og kvittering på det. Fra Elkjøp altså. Jeg også. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Komplett sendte mitt eksemplar i går, så jeg hadde et lite håp om at det havnet i postkassa i dag. Håpet ble knust til pinneved. Nå er jeg trist. Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Spør en siste gang! Noen i østfold-området som har fått det til 360 idag? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Er det ein sjangs får att Posten leverer seinere enn det her i kveld? Eg får vell vente til eg kommer heim på Fredag og satse på att GTA og PES 2014 ligger i postkassen da... Endret 14. september 2013 av Arsenal93 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen andre som har bestilt fra Elkjøp og fortsatt ikke fått noe Mail/status endring (fortsatt under behandling)? eller er det virkelig bare meg igjen nå? :) Lenke til kommentar
nepneu Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Du er ikke alene. Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Jeg har bestilt på Elkjøp(itillegg til spaceworld som tidliger nevnt her) Å står bare Ordre under behandling. Endret 14. september 2013 av Sondremj Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ah, alt var så tilrettelagt for at GTA V skulle kome i dag! Kjæresten er bortreist. Jeg skal ingenting i morgen. Det er drittvær i Bergen.. Hvorfor kunne ikke komplett/posten spilt litt ball?! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Drittsekker. bestilte i juni og får dette tilbake. siste gang jeg bestiller fra Elkjøp. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Bestilte fra Elkjøp på onsdag, fikk leveringsbekreftelse i går, men ingenting i postkassa i dag. Dårlig as Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Samme med meg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Misoxeny Skrevet 14. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. september 2013 Helt utrolig at dere sitter her og surmuler side på side. Spillet har ikke release før om TRE dager, dere har overhodet ingen grunn til å klage før spillet eventuelt ikke dukker opp på tirsdag. 11 Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Vel, elkjøp og lefdal sender fra Sverige så nå avhenger alt av Bring. Hadde jeg visst at de sender småting fra sitt store lager i Sverige så hadde ikke jeg bestilt fra Lefdal. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Helt utrolig at dere sitter her og surmuler side på side. Spillet har ikke release før om TRE dager, dere har overhodet ingen grunn til å klage før spillet eventuelt ikke dukker opp på tirsdag. True story. De sier kun du skal ha spillet til release. Noe de sørger for ved å sende ut spillet 4 dager før. Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Synes vi har grunn til å klage når noen får det og ikke andre!Jeg bestilte mitt for 8 måneder på gamezone og synes det er jævlig irriterende at noen får det fra gamezone før meg! Skulle fått det på samme tid! Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Helt utrolig at dere sitter her og surmuler side på side. Spillet har ikke release før om TRE dager, dere har overhodet ingen grunn til å klage før spillet eventuelt ikke dukker opp på tirsdag. helt utrolig at du sitter her og klager over at andre klager. pell deg vekk 1 Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 blir såå sykt irritert på at alle klager på at alle klager, omG! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå