Jefe Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Står faktisk at mitt spill fra gamezone ble sendt i går på min side også. Siden noen allerede har fått det er det ikke umulig at jeg også fikk det tilsendt det i går da. Selv om de sa det skulle sendes i dag. Jeg bor i Nord Norge så jeg kan håpe på mandag. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ingenting i posten idag, og jeg bor i oslo. Elkjøp kan brenne 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hater folk som bare slenger sånn ut, uten å bevise det i det hele tatt. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Gamezone? EDIT: Ingen som har fått fra Komplett eller? Endret 14. september 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Bekymrer meg at det er bare folk med PS3 som har fått allerede, mens lagerstatus på Gamezone viser at de ikke har noen Xbox 360 kopier igjen. EDIT: De har visst oppdatert lagerinfo nå. Endret 14. september 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Siden det sto sendt på GameZone i går på min (360), og folk har snakket om å ha fått fra dem i dag, så må jeg innrømme at jeg ble noe skuffet da min ikke lå i postkassen i dag.. Bor i Oslo! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Der kom mitt i postkassa. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Der kom mitt i postkassa. Hvor bestilte du da? Trenger ikke bevis fra deg, ser på gamertagen din at du spiller så, hahaha Endret 14. september 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvor bestilte du ifra, og hvor bor du? Heldiggris, btw!! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Har selv bestilt ifra Gamezone og enda ikke fått det. Bor i Bergen. Utrolig heldige dere som har fått spillet allerede 3 dager før! Må selv innrømme jeg er skuffet, men innerst inne vet jeg at jeg burde ikke forvente å få det så tidlig. Sålenge jeg har det på tirsdag har de gjort jobben sin, men uansett litt frustrerende å høre om dere andre som har det. Kos dere og ha en god helg! 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Der kom mitt i postkassa. Han bestilte fra Gamezone, så at han sa det i går. Så hvorfor sier Gamezone selv at bare en person har fått tidlig? Nå er vi jo oppe i 3, bare fra denne tråden. Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Gamezone prøver nok bare å redde seg selv 2 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ingenting i posten idag, og jeg bor i oslo. Elkjøp kan brenne Hva skjer med folk da? Dere kan ikke gå rundt og forvente at dere får spill før release. Får man riktignok det, så er man ganske heldig selvfølgelig. Det er jo 3 dager igjen til release fremdeles! 8 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Gamezone prøver nok bare å redde seg selv Og folk er bra tette som skriker det ut... Hold det for dere selv. Ikke gøy for butikken om utgiver bestemmer seg for å straffe dem for det. I neste omgang går det kun utover oss som bestiller dersom butikken i fremtiden bestemmer seg for å være mer restriktive på utsendelsetidspunkter. 1 Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Han bestilte fra Gamezone, så at han sa det i går. Så hvorfor sier Gamezone selv at bare en person har fått tidlig? Nå er vi jo oppe i 3, bare fra denne tråden. Men alle som har fått fra Gamezone i dag bor vel godt oppe i nord, eller? Kanskje med unntaket av han ene heldiggrisen som fikk det tideligere pga. feil. Men de sender jo før til disse for at spillet skal komme frem til 17., men kanskje posten var litt raskere enn de hadde regnet med? Lenke til kommentar
fredes Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Og folk er bra tette som skriker det ut... Hold det for dere selv. Ikke gøy for butikken om utgiver bestemmer seg for å straffe dem for det. I neste omgang går det kun utover oss som bestiller dersom butikken i fremtiden bestemmer seg for å være mer restriktive på utsendelsetidspunkter. Nå er det såpass mange butikker som sender tidlig, at jeg tviler sterkt på at Rockstar gidder å foreta seg noe. Folk har for eksempel fått leveringer fra Amazon i postkassen sin allerede i går. Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Tror det stemmer bra det Maeriel sier her. Går som regel kun 1 dag med brev til de fleste plasser her i Nord uansett Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Nei, det som er rart er at de som har fått er fra f.eks Oslo området. Og at Gamezone sa at de ikke sendte ut før i dag tidligst (og da bare de som bodde lengst nord). De sa også at kun 1 person har mottatt spillet tidlig, noe som også er helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå