Mr Pepe Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 http://www.dailymotion.com/video/x14of7y_logs-is-chill-live_videogames Livestream av gta 5 får vel se på den hvis jeg ikke får den sånt at livet mitt ikke suger så likevell Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Haha skjønner ikke at jeg egentlig gidder/bryr meg men here you go again.. Aner ikke hva som har skjedd da jeg pratet med gamezone sa dem at dem var pålagt og vente til mandag, hvorfor jeg har fått aner jeg ikke.. 2 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Haha skjønner ikke at jeg egentlig gidder/bryr meg men here you go again.. Aner ikke hva som har skjedd da jeg pratet med gamezone sa dem at dem var pålagt og vente til mandag, hvorfor jeg har fått aner jeg ikke.. Takk Måtte bare få det bekreftet, er mange på andre forumer som tror veldig lite på dette her, haha Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Da skjønner jeg ikke hvorfor det ikke er mange fler som har vært her inne og sagt de har mottatt fra Gamezone. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Takk Måtte bare få det bekreftet, er mange på andre forumer som tror veldig lite på dette her, haha Hehe så det på VGD, får ikke skrevet der siden jeg er blocka av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Da skjønner jeg ikke hvorfor det ikke er mange fler som har vært her inne og sagt de har mottatt fra Gamezone. Fordi sikkert ikkje alle som har fått siden posten er mest ustabile firma som finst.... Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Da skjønner jeg ikke hvorfor det ikke er mange fler som har vært her inne og sagt de har mottatt fra Gamezone. Litt rart, jeg bor 15 min utenfor Oslo sentrum så de som bor rundt Oslo burde ha fått det idag Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 bror og farmin fikk idag fra Gamezone? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg har fortsatt ikke fått Mail og status er ordre behandles. Bare skyt meg. Lenke til kommentar
karlif Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Fikk GTA fra skraphandlern i Bergen i dag! YES Endret 14. september 2013 av karlif Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg har fortsatt ikke fått Mail og status er ordre behandles. Bare skyt meg. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Haha skjønner ikke at jeg egentlig gidder/bryr meg men here you go again.. Aner ikke hva som har skjedd da jeg pratet med gamezone sa dem at dem var pålagt og vente til mandag, hvorfor jeg har fått aner jeg ikke.. Vær litt hysj hysj om dere får det før release da... post gjerne bilde men ikke heng ut butikken som leverte litt for tidlig. Slår bare tilbake på oss i neste omgang om butikken får trøbbel for det i fremtiden :\ 1 Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen som har fått GTA V i østfold området idag? Veldig interessert i å kjøpe og betaler selvfølgelig bra! Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Nei,... Ingen GTA i postkassen så tar det som att Posten ikkje klarte 1dag denne gangen heller, så får vente til eg komme hjem igjen på Fredag.. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Spørsmålet er vel heller om det er trygt å spille før release. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Spørsmålet er vel heller om det er trygt å spille før release. Bare å spille offline det Lenke til kommentar
Lindquist93 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Er trygt å spille før release men man får consoleban osv visst man legger ut spoilers før release Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Då blir nok det kjøpt eit eksemplar på Nattåpent Tirsdag. Vill ikkje rissikera att det ikkje ligger i postkassa tirsdag! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 De har ikke lov å nekte deg å spille det før release uansett. Lenke til kommentar
Billon Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 akkurat pratet med de folka fra coolshop, og han sa at alle gta v har blitt sendt. Posten Norge skal ha det på søndag og vi får det senest på lanserings dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå