tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Er sikkert komplett. gamezone virket ganske seriøse med de mailene. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Er sikkert komplett. gamezone virket ganske seriøse med de mailene. Håper det er komplett! Tør ikke sjekke postkassa, haha Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 :D Jamen så si det da! Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Here you goo! 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) :D Haha, han bare tuller Hadde nok lagt ved et bilde om det var sant LURING! EDIT: faen... jeg dreit meg kanskje ut... Endret 14. september 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Litt usikker på om jeg skal si det hvis denne nettbutikken kan ta skade av det?? Vil dem ikke noe vondt når dem er så snille enozemaG? JA/NEI? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Så... jeg løp ut i postkassa på grunn av et par av de postene her. Kan ikke is at skuffelsen var stor når jeg fant det jeg fant. Regning fra Hafslund. Genialt!!! 5 Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Er sikkert komplett. gamezone virket ganske seriøse med de mailene. Ja det mente jeg og, men er nok sistnevnte som jeg har fått av.. Bestilte fra gamezone, elkjøp og spaceworld, trodde el og space kanskje kunne levere idag men så var det faen meg game som leverte:D Bor ved Oslo Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) GangstaWalk, hvor bor du? I Oslo området? I så fall håper jeg på at jeg har det i postkassa også EDIT: Okei Fack, da har vel ikke komplett levert Endret 14. september 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ja det mente jeg og, men er nok sistnevnte som jeg har fått av.. Bestilte fra gamezone, elkjøp og spaceworld, trodde el og space kanskje kunne levere idag men så var det faen meg game som leverte:D Bor ved Oslo Ok, nå kommer jeg til å bli veldig sint om jeg ikke har det på mandag hvertfall. Om de sender ut i går til noen som bor i Oslo, mens de som bor lenger nord må vente? Shitstorm. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Gamezone sendte GTA i går, men endo ingen i postkassen. Har ikkje akkorat forventninger til Posten så...Og neste veke er eg i Bergen får 12tmer skift på jobb, så enten får eg spillet idag eller vente til Fredag.. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Gamezone sendte GTA i går, men endo ingen i postkassen. Har ikkje akkorat forventninger til Posten så...Og neste veke er eg i Bergen får 12tmer skift på jobb, så enten får eg spillet idag eller vente til Fredag.. De sa gang på gang at de ikke sendte før i dag/mandag. Om de prioriterer noen kunder fremfor noen andre slik som dette så er jo ikke det noe bra. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 På ordrestatusen min hos Gamezone, står det "levert" men jeg har ikke fått noe? Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 På ordrestatusen min hos Gamezone, står det "levert" men jeg har ikke fått noe? Det betyr att dei har sendt, så er opp til Posten no... Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Om fyren over her faktisk har mottatt fra Gamezone så må jo de ha sendt ut til noen i går, mens resten må vente til i dag/mandag. Og om det er sant, så snakker de ikke sant når de sier folk må vente til i dag/mandag med å få det tilsendt. Å prioritere noen kunder fremfor andre slik som dette er noe dritt. Men for alt vi vet så er det bare et troll som har posta over her og. Kan hende han jobber selv i en spillbutikk og har tatt det med seg hjem. Det betyr att dei har sendt, så er opp til Posten no... Om de faktisk sendte til alle i går, så hadde det eksplodert med slike poster her inne. Endret 14. september 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Gege Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Gamezone sendte GTA i går, men endo ingen i postkassen. Har ikkje akkorat forventninger til Posten så...Og neste veke er eg i Bergen får 12tmer skift på jobb, så enten får eg spillet idag eller vente til Fredag.. Fikk bekreftelsen jeg også, men den ble trukket tilbake ifølge deres facebook sider. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Om noen har GTA V til Xbox i Oslo så er jeg veldig interessert i å kjøpe. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Here you goo! Legg ved Gamezone kvittering. Ellers er det bare trollllollloll Og pakken den kom i Endret 14. september 2013 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Fikk bekreftelsen jeg også, men den ble trukket tilbake ifølge deres facebook sider. Eg veit berre att har fått sendingsbekreftelse og står på gamezone.no min side tingen att er sendt...(sendt igår altså, 13.09.2013) Endret 14. september 2013 av Arsenal93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå