tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Nope, ikke beskjed, ikke mail, og min side på elkjop - status: under behandling. Jeg bestilte i juni fordi det sto det skulle bli sendt 13.09 ja jeg og. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Fortsatt under behandling hos elkjøp og ingen mail. Hvordan skal jeg få det til mandag da? Står "Ordre sendt" hos meg nå, men jeg har ikke fått noe mail ennå! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Altså, er min kopi i Sverige nå på lørdag og fortsatt under behandling og det er sjans for at det blir sendt fra Sverige på mandag.... så er det jo helt latterlig gjort av Elkjøp. Fy faen... Står "Ordre sendt" hos meg nå, men jeg har ikke fått noe mail ennå! Står det på alle sine untatt min føler jeg Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Kjøp det fysisk i en annen butikk og send det tilbake til Elkjøp Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Det var nok Ludo man skulle ha gått for, ja. Har sett maset til Vollvik om butikken sin på Facebook, men så ikke for meg at de solgte spill. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg sladrer til Rock* på Ludo! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Posten kommer rundt kl 1 halv 2 hos meg idag. Den ble sendt Vi takker for din bestilling hos Elkjøp!Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag. Sendt 2013-09-13 09:01:06 Tar nok ikke 1 dag fra sverige uansett. Hadde jeg bare visst at de sender fra sverige hadde jeg ikke forhåndsbestilt fra dem. UAKSEPTABELT ROID RAGE FUUUUU Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) JAAAAAAAAAA!!! Herregud det pisset om at det ikke kan sendes før mandag er jo bare tull eller? Anyways jeg fikk GTA V idag og jeg har IKKE bestilt fra Ludo.. Men en av de største, som har gått ut og sagt at det ikke blir sendt før mandag, haha konge:D LYKKEE!! Har også mailet med denne nettbutikken og da sa dem at de ikke sendte til meg før mandag, men ble tydligvis sendt igår Endret 14. september 2013 av GangstaWalk Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 JAAAAAAAAAA!!! Herregud det pisset om at det ikke kan sendes før mandag er jo bare tull eller? Anyways jeg fikk GTA V idag og jeg har IKKE bestilt fra Ludo.. Men en av de største, som har gått ut og sagt at det ikke blir sendt før mandag, haha konge:D LYKKEE!! Fra hvor? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Anyways jeg fikk GTA V idag og jeg har IKKE bestilt fra Ludo.. Men så si hvor du har bestilt fra da, for pokker! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Man skriver ikke slikt uten å vise bevis i dag Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Litt usikker på om jeg skal si det hvis denne nettbutikken kan ta skade av det?? Vil dem ikke noe vondt når dem er så snille Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Er utrolig irritert over at jeg ikke har fått amil eller at statusen har endret seg altså. Hadde så veldig mye håpet at det skulle ihvertfall komme mandag. Pieces of shit elkjøp. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Var å sjekka postkassa istad, ingenting enda. Postkassen er nå smadret i stykker 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Litt usikker på om jeg skal si det hvis denne nettbutikken kan ta skade av det?? Vil dem ikke noe vondt når dem er så snille skade? tror du vi sitter her for å ødelegge for de? vi vil vite fordi vi vil sitte her og angre og skrike høyt "HVORFOR BESTILTE JEG IKKE DERIFRA!?!?!?!?!" Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Du kan ta skade av det, hvis du ikke sier det edit: men faen til aktiv tråd, var rettet til gangstawalk Endret 14. september 2013 av Solid Snail 4 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Var å sjekka postkassa istad, ingenting enda. Postkassen er nå smadret i stykker hahahaha. skal gjøre det på mandag ligger det ikke der da. (good luck to me, ligger i Sverige nå min) Endret 14. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Litt usikker på om jeg skal si det hvis denne nettbutikken kan ta skade av det?? Vil dem ikke noe vondt når dem er så snille Skriv navnet på butikken baklengs! JA! Da kan det ikke spores )))))) hehehe men post bilde. Har en følelse av at du leker troll idag Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Du kan ta skade av det, hvis du ikke sier det helt enig Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Litt usikker på om jeg skal si det hvis denne nettbutikken kan ta skade av det?? Vil dem ikke noe vondt når dem er så snille Like greit å bare si det, hvis de har sendt ut til alle så vil det jo være allmenn kunnskap innen noen timer uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå