Bebeluv Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Har ikke fått det en gang jeg.... jesus christ. Ordre under behandling Elkjop.no kan du hvertfall ikke stole på. Min Last of us ordre står fortsatt som ordre under behandling. Så slapp av. Ikke verre enn å dra til butikken tirsdag å kjøpe fysisk, så returnere den du bestilte på nettet i butikken. Endret 13. september 2013 av Bebeluv Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Nå fikk jeg et sporingsnummer fra Elkjøp, men står bare at det er kommet en melding om pakke. Får se om den begynner å røre seg litt i morgen. Blir tydeligvis sendt fra Sverige da. Endret 13. september 2013 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Nå fikk jeg et sporingsnummer fra Elkjøp, men står bare at det er kommet en melding om pakke. Får se om den begynner å røre seg litt i morgen. Blir tydeligvis sendt fra Sverige da. Hvor fant du sporingsnummeret? Eneste jeg finner er f.eks Sendingsnr. 401735005626******** , hvor fant du sporingsnummer? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sporingsnummer får du bare hvis det er Collectors Edition du har bestilt. De blir sendt som Servicepakke. Ikke mulig å spore brevpost (A-post). 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Såpass, nedtur. tilfelle den ikke er hos meg på tirsdag så blir det en tur rundt omkring å finne spillet. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Såpass, nedtur. tilfelle den ikke er hos meg på tirsdag så blir det en tur rundt omkring å finne spillet. Alle av de store elektrobutikkene, elkjøp, expert lefdal etc får spillet på tirsdag. Det ligger på hovedlageret og vi får det på tirsdagen morgen 0800. ------------ En helt annen greie, jobbet i en elektrokjede en stund, og denne lanseringen er merkelig. Før har vi alltid fått spill opptil en uke før lansering, selvom de ligger på lager og vi ikke kan selge de før relase (får kraftig bot hvis vi gjør det). Denne gangen får vi egen forsendelse på releasedagen. Ganske spesielt. Fordi spillet har ligget på hovedlageret 1 ukes tid nå, men blir ikke sendt før vi har det tirsdag. Weird. Virker som rockstar vil ha stålkontroll Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Weird. Virker som rockstar vil ha stålkontroll Tror det er det alt handler om, virker som om de er livredde for leaks og eventuelle piratkopier. Er vel ikke sjeldent at en ansatt tar med seg spillet hjem når sendingen kommer, og betaler for det i kassen på lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Fikk mail fra Lefdal om at pakken er sendt. Ser at de bruker Bring noe som tyder på at de sender fra Sverige ? Kan ikke skjønne at de ikke kan ha slikt på lager her i Oslo, irriterende. Hadde de sent fra Oslo så ville jeg forhåpentligvis hatt pakken i morgen. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hadde de sendt fra Oslo så hadde de ikke sendt før på mandag Lenke til kommentar
Populært innlegg Mor10 Skrevet 14. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. september 2013 Sjekket nettopp postkassa og GJETT HVA SOM LÅ DER!!!!! Aftenposten 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skulkesyk Skrevet 14. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. september 2013 Sjekket nettopp postkassa og GJETT HVA SOM LÅ DER!!!!! Aftenposten Jeg sjekka også nettopp postkassa og der lå en pakke fra LUDO! 12 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Heldiggris! Kommer til å få en fin helg du! Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Andre som har forhåndsbestilt fra Ludo i Oslo? kanskje dobbel kopi? jeg blar opp ass bare å si ifra! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Skulle egentlig jobbe hele helga slik at jeg slapp å tenke på GTA hele tida, men nå vil jo faen meg ikke arbeidsgiver ta telefonen. på cdon står det at "varene pakkes". Sender de ut selv om det er lørdag? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Helvete, skulle bestilt av Ludo. Faen. Fy faen så heldig du er skulkesyk. 1 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvor bor du skulkesyk ? Har bare tenkt å komme innom å hilse 2 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Når det står sendt på Komplett, det betyr at pengene er tatt fra konto, ikkesant? Jeg bestilte GTA V 22 august og det er ingen tegn på betaling til komplett fra 22. august og til idag, og ikke beløpet jeg skulle ha betalte heller. Har de glemt å trekke penger? Tenker at siden den står som sendt er spillet mitt på vei, men jeg ble litt nervøs nå edit: jeg har forresten mottatt ordrebekreftelse fra Komplett på mail etter jeg bestilte 1,00 STK 653084 Grand Theft Auto VXbox 3601,00 STK bestilt til lager (bekreftet)Forventet sendingsdato 13.09.2013 Endret 14. september 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Fortsatt under behandling hos elkjøp og ingen mail. Hvordan skal jeg få det til mandag da? 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Når det står sendt på komplett, det betyr at pengene er tatt fra konto, ikkesant? Jeg bestilte GTA V 22 august og det er ingen tegn på betaling til komplett fra 22. august og til idag, og ikke beløpet jeg skulle ha betalte heller. Har de glemt å trekke penger? Tenker at siden den står som sendt er spillet mitt på vei, men jeg ble litt nervøs nå Pengene kan bli trekt først 2-3 dager etter at de har sendt spillet. Avhenger jo av hvor kjapp bankene seg i mellom er med overføringene etc. Når du legger inn bestilling på en nettbutikk tar de et reservasjonsbeløp som kommer tilbake på konto igjen etter et par dager. Altså ingenting å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg har fått beskjed om at det er sendt tc47, men jeg fikk aldri noen mail fra dem. Har du sjekket min side på elkjop.no? HVORFOR leser jeg denne tråden. Merker jeg bare blir forbanna når jeg var 100% sikker på at jeg skulle få det i dag. Grunnen til at jeg bestilt på Elkjøp var fordi de skrev at det ble sendt 13.9. Kommer til å levere spillet tilbake på trass og kjøpe det et annet sted. Fuck Elkjøp! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå