aBadMan Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Om jeg ikke får det på tirsdag, da blir jeg å lete rundt i byen etter det. Jeg MÅ ha det snart! Lenke til kommentar
Superxaster Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Forhåndsbestilte GTA V på Komplett. Det sto klart og tydelig at de skulle sende spillet den 13. september. Det står også på bestillingsordren at de har reservert ett eksemplar av spillet til meg. Nå er klokka 21:13, og de har enda ikke sendt pakken! Dette irriterer meg stort. Hadde store forhåpninger om å få spillet på mandag. Har til og med fått byttet vakt med noen på jobb, slik at jeg har fri den dagen! Vil også nevne at en venn av meg fikk melding fra Komplett rundt kl. 13:00 i dag om at pakken med GTA V var sendt. Fikk melding kl 08 i dag at spillet var sendt ) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Alle som har bestilt fra Lefdal og Elkjøp er klargjort for sending. Er bare det systemet deres som er ekstremt bugga. (Med mindre du bestilte idag da) Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Så jeg vil få spillet på onsdag / torsdag med andre ord? Det er lenge å vente det! Tips: Hvis det ikke ligger i postkassen på Tirsdag stikker du ned på Elkjøp eller lignende og kjøper det der. Når du får spillet du forhåndsbestilte benytter du angrefristen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Sant det iGlenn. Er jo bare å bruke angreretten. Og lete rundt overalt i byen etter den på tirsdag. Endret 13. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvilken utgave går folk flest for? Jeg personlig skal gå for en standard og Collector's Edition. En på hver konsoll. Men det er stor sannsynlighet jeg leverer den billigste utgaven til Gamestop og tjener på den. For den ene utgaven fikk jeg til 225,-. Skal høre med Gamestop hvor mye jeg får det i gavekort Lenke til kommentar
After8 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tips: Hvis det ikke ligger i postkassen på Tirsdag stikker du ned på Elkjøp eller lignende og kjøper det der. Når du får spillet du forhåndsbestilte benytter du angrefristen. Blir muligens litt vanskelig. Når man bor i ei bygd med 1100 innbyggere og med hele to matbutikker, kan det bli litt vanskelig. Får se om jeg får tatt en tur inn til nærmeste by på tirsdag. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvilken utgave går folk flest for? Jeg gikk for standard, men angrer egentlig litt på at jeg ikke kjøpte CE nå i ettertid. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Har fortsatt ikke fått det en gang. Og når mange har fått det i dag og ikke jeg føler jeg at eg nå får den 1 dag senere enn de som har fått statusen sendt i dag. Min er fortsatt under behandling! Samme med ordren min også. Bestilte hos Elkjøp i Juni. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte på PSN i stedet, men jeg så det som viktig å ha en fysisk kopi. Hvorfor det var så viktig da, forstår jeg ikke i dag Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Er så utrolig lei av å vente, helt sykt. Prøver å se på noe men hjernen min virker helt innstilt på å tenke på gta v. Blir sånn når store spill kommer,dog det er veldig lenge siden sist. Jeg hater det så intenst, er utrolig kjedelig og stusselig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Om noen har GTA V til Xbox så betaler jeg lett 1000,- for å få den ikveld/morgen :- ) Om du bor i Oslo og jeg får spillet i morgen så skal du få det. Jeg skal ha det til PS3, så må uansett vente til Tirsdag til jeg får spilt. Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ludo store seier det sender gta v lørdag og att du kan vente deg å få det på mandag Om de bruker posten spiller det vel ingen rolle om de sender lørdag eller mandag. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Så jeg vil få spillet på onsdag / torsdag med andre ord? Det er lenge å vente det! Bor du i Nord-norge eller noe sånt? Bor selv i Oslo, og om de sender på mandag får jeg dagen etter. Tror de fleste nettbutikkene har en spesialordning hvor de sender ut på lørdag slik at dere lenger nord også har det. Står litt mer info om dette et par sider tilbake i tråden forresten. :-) Om du bor i Oslo og jeg får spillet i morgen så skal du få det. Jeg skal ha det til PS3, så må uansett vente til Tirsdag til jeg får spilt. Herlig ! Har sendt deg PM Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Om de bruker posten spiller det vel ingen rolle om de sender lørdag eller mandag. Flere som kan bekrefte dette? Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Flere som kan bekrefte dette? Ganske sikker på at det sendes lørdager og! Har jobbet som .............. der vi .......... post som skulle med postfly på feks lørdager Endret 13. september 2013 av Theleader Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jupp, står det samme på meg. Men de skal visstnok ha sendt idag De har samme lager som Elkjøp. Så har det vel til release Flott! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk en mail fra Elkjøp nå med kvittering for kjøpet. Den har vel pleid å komme sammen med en sendingsbekreftelse tidligere, men den gjorde ikke det nå. Håper det ble sendt i dag eller i morgen, det vil jo ta minst et par dager for C.E. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk mail om at min ble sendt rundt kl 9 idag fra elkjøp. Hadde vært ubernice å fått den imorra:P Men det skjer nok ikke, eller jo vi får håpe ! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk en mail fra Elkjøp nå med kvittering for kjøpet. Den har vel pleid å komme sammen med en sendingsbekreftelse tidligere, men den gjorde ikke det nå. Håper det ble sendt i dag eller i morgen, det vil jo ta minst et par dager for C.E. Har ikke fått det en gang jeg.... jesus christ. Ordre under behandling Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 . jesus christ. Når forhåndsbestilte du spillet? Jeg bestilte 10 april , hvis du har nyere dato så er du nok lengere i køen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå