Hansien Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fy faen jeg er glad jeg ikke jobber for noen av disse nettbutikkene og håndterer fire tusen henvendelser om dette ha ha. Muligens de har et halvautomatisert system for å svare disse fire tusen personene. Jeg ville ihvertfall laget noe sånt noe for å lette på arbeidet. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 En norsk fyr på reddit påstår at han fikk spillet i posten i dag. Bestilt fra Elkjøps nettbutikk. Link Bilde, ellers tror jeg ikke på det. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Muligens de har et halvautomatisert system for å svare disse fire tusen personene. Jeg ville ihvertfall laget noe sånt noe for å lette på arbeidet. %Script IF setning involve words "GTAV; forhåndsbestilt; når kommer det hvis jeg bor i..; er det sendt ennå; når sender dere;urettferdig siden jeg har forhåndsbestilt før en annen på forumet jeg vanker på" THEN "Hei og takk for henvendelsen. Alle Eksemplarene av GTAV er pakket og registrert i vårt postsystem. De har fått sporingsnummer og ligger i et bur rett ved vinduet og blir hentet av Posten på mandag før vi kommer på jobb. God helg :)" 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noe sånt noe ja. Lenke til kommentar
Engern Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Nå er pirat kopier allerede ute av GTA V på diverse torrent sider, så det iallefall noen som har fått tak i spillet før lansering. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Nå tikket kvitteringen fra elkjøp inn på mail. Klokka 9 til morran i dag sendte de "Din pakke er nå sendt". Synes de kunne venta med det om de ikke sender ut før mandag uansett haha. Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 13.09.2013 18:14, 5020 BERGEN Ludostore sente hvertfall idag Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 13.09.2013 18:14, 5020 BERGEN Ludostore sente hvertfall idag Eneste stedet jeg ikke har bestilt fra... Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 kjenner jeg kommer til å bli grinete vis jeg kunne fått det tidligere noen andre steder... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 kjenner jeg kommer til å bli grinete vis jeg kunne fått det tidligere noen andre steder... Han Vollvik skriver på siden sin at han skal sende ut flere i morgen så folk har på mandag, bare å gyve på da! men da venter jeg heller til midnattslanseringen. Klarer de timene Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Han Vollvik skriver på siden sin at han skal sende ut flere i morgen så folk har på mandag, bare å gyve på da! men da venter jeg heller til midnattslanseringen. Klarer de timene Hvor står dette? Lenke til kommentar
Punter Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Lurer på om de som står "sendt" på hos gamezone, faktisk for ut døra i formiddag.. hmm Tror de fleste selskapene utad ikke vil inrømme offentlig evt at de sendte i dag eller lørdag.. Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hmm hva? Send gjerne PM for jeg er veldig keen! Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 13.09.2013 18:14, 5020 BERGEN Ludostore sente hvertfall idag Ikke til meg tydeligvis. Har ikke fått noen mail som sier at det er sendt. Jeg bestilte i går da, veit ikke om det har noe å si. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 En som skriver i kommentarfeltet her at han fikk sitt eksemplar i dag: http://www.playday.no/content/spillhøsten-er-i-gang Det er ikke noe bilde, så tar det med en klype salt Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ikke til meg tydeligvis. Har ikke fått noen mail som sier at det er sendt. Jeg bestilte i går da, veit ikke om det har noe å si. Du bor hvor i Norge? Har vel en del å si! Jeg bor i Bodø... Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Lurer på om de som står "sendt" på hos gamezone, faktisk for ut døra i formiddag.. hmm Tror de fleste selskapene utad ikke vil inrømme offentlig evt at de sendte i dag eller lørdag.. håper på det min gikk ut fra gamezone tidligere i dag. er litt rart hvis den blir satt til sendt så står det og tar plass på lageret dems Lenke til kommentar
Punter Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvis noen får dobbel kopi i løpet av lørdagen og bor i området Bergen - Stavanger er eg interessert i å overta en kopi med en liten kompensasjon.. Kan strekke meg til 700 tot for tort og svie. PM meg om det er aktuelt Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvor står dette? Se på facebook siden hans på kommentarfeltet til et av gta bildene Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Du bor hvor i Norge? Har vel en del å si! Jeg bor i Bodø... Bor ved Mjøsa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå