claes Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Neppe. Om sjappe X ikke selger et spill, kjøper man heller spillet hos sjappe Y. Tro hva dere vil, men dere får ikke spillet i morgen. Elkjøp har sendt utallige spill før release, det har og bl.a Gamezone. Har det skjedd noe? Aldri. Elkjøp sendte vel faktisk Gears of war tror jeg, nesten 2 uker for tidlig ellernoe sånt, fikk vel en klage, men aldri noe mer en det. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Elkjøp har sendt utallige spill før release, det har og bl.a Gamezone. Har det skjedd noe? Aldri. Elkjøp sendte vel faktisk Gears of war tror jeg, nesten 2 uker for tidlig ellernoe sånt, fikk vel en klage, men aldri noe mer en det. Vanligvis gjør alle nettbutikker dette, men det er jo tydelig at Rockstar blir hørt denne gangen ettersom vi har fått bekreftet utallige ganger at ingen spill blir sendt ut i dag. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Elkjøp har redigert svaret sitt på FB: Opprinnelig svar: Redigert svar: Spørs om de blir overvåket av Rockstar Endret 13. september 2013 av Tannpirkeren Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Alltid morro å se alt oppstyret som kommer i forbindelse med en stor spill-release. Sist var vel når Skyrim skulle komme ut. Tviler sterkt på at noen har spillet i morgen, hvertfall ikke fra Komplett/Gamezone eller Elkjøp. Kanskje mindre kjente butikker som Ludostore eller Spillsjappa ikke bryr seg like mye om å opprettholde leveringsfristen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ah, ok. Så da har det jo ingenting å si om det står sendt eller ordre under behandling? Ble nesten litt lettet nå jeg Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Min har blitt sendt fra Gamezone! Fikk mail 14:29! Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk mail fra spaceworld at mitt er sendt. Men om det virkelig stemmer eller ikke vet jeg ikke. Er muligens bare ferdig pakket til sending. Lenke til kommentar
Disharmony Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk svar fra gamezone.no om at det bare er pakket klart til sending. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Fikk mail klokken 10:12 i dag om at spillet er sendt. Gamezone. Ah, sikkert bare ordnet klart til i morgen. Endret 13. september 2013 av Jefe Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Får slenge meg på jeg å da. Mail fra gameszone klokken 14:45 nå nettopp at spillet var sendt. Bor i Trondheim, så vanligvis er brevposten alltid fremme over natta. Kan bli en bra helg Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Får slenge meg på jeg å da. Mail fra gameszone klokken 14:45 nå nettopp at spillet var sendt. Bor i Trondheim, så vanligvis er brevposten alltid fremme over natta. Kan bli en bra helg Du får ikke spillet før lanseringsdato uansett. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Får slenge meg på jeg å da. Mail fra gameszone klokken 14:45 nå nettopp at spillet var sendt. Bor i Trondheim, så vanligvis er brevposten alltid fremme over natta. Kan bli en bra helg De har selv sendt mitt, men de har kun gjort det klar til sending. Sendes ikke før mandag. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Selv om det står sendt, er det da ikke nødvendigvis levert til posten, men på f.eks en pall eller tilsvarende klar til sending i morgen/mandag. Tipper sendt oftest betyr "gjort klar til å gi til posten", ikke "posten har fått pakken" Lenke til kommentar
Disharmony Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) "Hei, Vi har ikke lov å sende ut i dag. Rocktar har gitt alle nettbutikker strenge krav om å ikke sende ut før mandag. Unntaket er de stedene posten bruker mer enn 1 dag på å levere, da har vi ordnet en spesialsending som forlater vårt lager i morgen. Du skal uansett kunne regne med å ha spillet i din postkasse på releasedagen tirsdag. J Sendingsbekreftelsen du har mottatt er kun fordi vi har gjort din ordre klar til sending, og da sendes den ut automatisk. Vennlig hilsen / Best Regards Hauk Marki" Endret 13. september 2013 av Disharmony Lenke til kommentar
jihn Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 OH THE DRAMA! På den andre siden. gleder meg til å sjekke postkassen på tirsdag. Føler på meg at det ligger et spill fra gamezone der da Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 TENK HVIS SPILLET LIGGER I POSTKASSEN I MORGEN!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det gjør ikke det. Med mindre det er snakk om "småbutikker" som ikke bryr seg om Rockstar blir sur. Coolshop, Ludo osv. Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 "Hei, Vi har ikke lov å sende ut i dag. Rocktar har gitt alle nettbutikker strenge krav om å ikke sende ut før mandag. Unntaket er de stedene posten bruker mer enn 1 dag på å levere, da har vi ordnet en spesialsending som forlater vårt lager i morgen. Du skal uansett kunne regne med å ha spillet i din postkasse på releasedagen tirsdag. J Sendingsbekreftelsen du har mottatt er kun fordi vi har gjort din ordre klar til sending, og da sendes den ut automatisk. Vennlig hilsen / Best Regards Hauk Marki" Fra hvilken butikk? Lenke til kommentar
Disharmony Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fra hvilken butikk? Gamezone. Glemte å skrive det. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 fikk nettopp mail fra spaceworld om at spillet var sendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå