tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Nåvel, Elkjøp er i gang de Image1.jpg Nice, men så er spørsmålet, hva med de som ikke har fått statusen endret fra ordre under behandling allerede nå? Da blir den vel ikke sendt i dag?! Endret 13. september 2013 av tc47 Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 det er vel for seint å gamble på elkjøp nå vel? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) det er vel for seint å gamble på elkjøp nå vel? Forhåndsbestilling fra 13. september vil ikke leveres til lanseringsdagen. Forsåvidt står det og at det sendes den 17. nå. Endret 13. september 2013 av Hansien Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som har bestilte fra ludostore.no igår? Er det sendt for dere eller? Lørdag kommer sikkert litt fort på. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Nice, men så er spørsmålet, hva med de som ikke har fått statusen endret fra ordre under behandling allerede nå? Da blir den vel ikke sendt i dag?! Vi får bare håpe på at det skjer noe i løpet av dagen. Inne på ordren min står det at den sendes 13.09. Men bare det at Elkjøp sier på FB at det sendes i dag, gir grunnlag for håp det Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Står dette på min: Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen Trondheiminger som har erfaring med hastigheten på slik post som det her? Flyttet ganske nettopp fra Oslo, der jeg var litt bortskjemt med å få ting dagen etter, og opp hit. Har jeg det på tirsdag om det sendes mandag? Eller i morgen om det sendes i dag? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Vi får bare håpe på at det skjer noe i løpet av dagen. Inne på ordren min står det at den sendes 13.09. Men bare det at Elkjøp sier på FB at det sendes i dag, gir grunnlag for håp det Hm ja.. men synes det er rart flere fikk den sendt i dag tidlig og ikke folk som meg og deg, spesielt siden jeg bestilte i juni goddamn it! Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ludostore har sent min CE idag :-D Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sistemann er en pudding, det er nå helt sikkert. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hm ja.. men synes det er rart flere fikk den sendt i dag tidlig og ikke folk som meg og deg, spesielt siden jeg bestilte i juni goddamn it! Vel, det fenomenet har jeg opplevd på flere forhåndsbestillinger, her på forumet. Det er ikke alle som snakker sant, så det tar jeg med en klype salt Jeg bestilte 25. Juni, sitter og frisker opp siden med jevne mellomrom. Status er fremdeles "Ligger til behandling". Lenke til kommentar
Astr00 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som har bestilte fra ludostore.no igår? Er det sendt for dere eller? Lørdag kommer sikkert litt fort på.Jeg bestilte i går, og det ble sendt i dag. Bor i Oslo, så håper det er her i morgen. :-) Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Er det ingen som kan lese? "Vi har ikke lov å sende ut i dag. Rocktar har gitt alle nettbutikker strenge krav om å ikke sende ut før mandag" INGEN av dere vil få spillet i morgen. Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det er ikkenoe Rockstar kan håndheve på noen måte, det eneste de kan gjøre er å ikke gjøre business med butikken igjen, og det taper Rockstar selv på og.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Kan lese. Men poenget er at det fortsatt er dumt at mange får "sendt" i dag sånn at den er ihvertfall hundre prosent sikkert der til lansering, kanskje til mandag. Også er det folk som meg som ikke har fått den "sendt" i dag fra Elkjøp, og er i fare for å ikke få den ti lansering siden de kanskje nå sender den på mandag til meg, og det bruker jo sikkert 2 dager! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Er det ingen som kan lese? "Vi har ikke lov å sende ut i dag. Rocktar har gitt alle nettbutikker strenge krav om å ikke sende ut før mandag" INGEN av dere vil få spillet i morgen. Det er ikke Rocktar som har laget spillet, derfor har de ikke noe de skulle ha sagt Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg bestilte i går, og det ble sendt i dag. Bor i Oslo, så håper det er her i morgen. :-) Nice Står bare "status: ferdig" her og bestilte der i går kveld. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det er ikkenoe Rockstar kan håndheve på noen måte, det eneste de kan gjøre er å ikke gjøre business med butikken igjen, og det taper Rockstar selv på og.. Neppe. Om sjappe X ikke selger et spill, kjøper man heller spillet hos sjappe Y. Tro hva dere vil, men dere får ikke spillet i morgen. Lenke til kommentar
Barcaa_95 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Melding fra elkjøp på facebook: I anledning lansering av GTA V så opplever vi at det verserer en del rykter om når spillene blir sendt. Vi ønsker derfor å informere om at spillet for øyeblikket fortsatt befinner seg på vårt hovedlager. Spillet vil ankomme Norge om kort tid, slik at alle som har forhåndsbestilt skal ha spillet på lanseringsdato. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Og case closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå