untouch4ble Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Står under behandling fortsatt hos meg(elkjøp). Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fra elkjøp, vingebil? :O Komplett Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Har bestilt spill fra Elkjøp tidligere (og mottatt de for lenge siden) der status fremdeles står som ''Under Behandling''. Så selv om det fremdeles står det, så kan det hende de enda ikke har fiksen den glitchen i systemet. Jeg fikk dog en mail om at ordren var levert, så det er vel der du må holde utkikk. Under behandling har jeg på min side, men har heller ikke fått mail. Så er vel ganske sikker på at de ikke har sendt noe ut her på min. Står under behandling fortsatt hos meg(elkjøp). I feel your pain. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ser nå at det står sendt på min også (Komplett) men har ikke fått no mail om at den er sendt da ritkignok.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ingen skal ha fått GTA V sendt fra Elkjøp enda. Snakket med dem for litt siden og de gjorde klar pakkingen fra hovedlageret i Sverige på GTA V til Norge. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ser nå at det står sendt på min også (Komplett) men har ikke fått no mail om at den er sendt da ritkignok.. Gikk vel rundt en halvtime fra den stod sendt hos komplett til jeg fikk mail. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Gamezone sendte ut min kopi tidlig i dag. Da har jeg den i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 noen som kan bekrefte at gta faktisk er sendt fra komplett? jeg vet at mange (meg inkludert) har Sendt på ordrestatus, men er det noen som har vert i kontakt med komplett for å få dette bekreftet? Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Gamezone sendte ut min kopi tidlig i dag. Da har jeg den i morgen tidlig. Som nevnt flere ganger tidligere i tråden; nei det har du ikke. GameZone har selv sagt dette. "Vi har ikke lov å sende ut i dag. Rocktar har gitt alle nettbutikker strenge krav om å ikke sende ut før mandag (det gjelder også Komplett). Unntaket er de stedene posten bruker mer enn 1 dag på å levere, da har vi ordnet en spesialsending som forlater vårt lager i morgen. Du skal uansett kunne regne med å ha spillet i din postkasse på releasedagen tirsdag." Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Gamezone sendte ut min kopi tidlig i dag. Da har jeg den i morgen tidlig. e ikke du fra Tromsø? ;o Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sendte mail til Komplett. Fikk dette i svar: Hei,Varer som skal sendes via brev blir sendt på mandag , den kan stå som sendt på ordren men brev blir ikke sendt før mandag.Med vennlig hilsenKnut MagnusSalg og kundeservice Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg tviler på at Nordisk Film tør å gjøre noe med Elkjøp om de sender ut "for tidlig". Rockstar må bare stole på at bedriftene kjenner sitt nasjonale postsystem. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 FUUUUU! Ok takk for svar Elkjøp boys. Head_hunter, ok, men det burde også stått "sendt" for oss og fått mail og alt sammen som de andre fikk. Dere som har status "sendt" og har fått mail om utsending må fortelle oss når dere bestilte! Jeg bestilte 07.04.2013, med kupongkoden som ga 50%. Står fortsatt "ordre under behandling" hos meg også. Og at det skal sendes ut 17.09.2013. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Sendte mail til Komplett. Fikk dette i svar: Hei, Varer som skal sendes via brev blir sendt på mandag , den kan stå som sendt på ordren men brev blir ikke sendt før mandag. Med vennlig hilsen Knut Magnus Salg og kundeservice Takk for svar, ikke helt det jeg håpet på men har det vel på onsdag da Endret 13. september 2013 av XfsB Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sendte mail til Komplett. Fikk dette i svar: Hei, Varer som skal sendes via brev blir sendt på mandag , den kan stå som sendt på ordren men brev blir ikke sendt før mandag. Med vennlig hilsen Knut Magnus Salg og kundeservice Æsj, hvis det er tilfelle får man vel ikke avbestilt nå heller? I og med at det er pakket og klart Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg bestiltte fra CDON. De sa de sender så fort de har på lager, noe jeg håper på, for nå står det at varen pakkes Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 takk for det! rakk å avbestille før det ble stående som sendt. Da tar jeg det heller på psn, så ser ut til å hver den raskeste måten, så lenge man ikke kjenner noen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg bestilte 07.04.2013, med kupongkoden som ga 50%. Står fortsatt "ordre under behandling" hos meg også. Og at det skal sendes ut 17.09.2013. Hmm.. ser ikke bra ut for oss. Lenke til kommentar
vandalism Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Er på det stadiet at jeg kunne betalt mer for å få det med en gang. Helgen her blir veldig lang kjenner jeg.......... Blir mye premier league imorra for å si det sånn.. Endret 13. september 2013 av vandalism Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Hmm.. ser ikke bra ut for oss. Nåvel, Elkjøp er i gang de Endret 13. september 2013 av Tannpirkeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå