aklla Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 De sender fra lageret sitt i Sverige, så blir nok heller man/tirsdag Dårlig. Har bare mandag og tirsdag å spille på neste uke, evt. helgen. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Dårlig er det jo ikke. Vi skal jo i utgangspunktet ikke få spillet før tidligst tirsdag! De som eventuelt får spillet før, er heldige, men vi kan da på ingen måte forvente eller kreve at et spill med utgivelsedato 17. skal komme før. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Dårlig er det jo ikke. Vi skal jo i utgangspunktet ikke få spillet før tidligst tirsdag! De som eventuelt får spillet før, er heldige, men vi kan da på ingen måte forvente eller kreve at et spill med utgivelsedato 17. skal komme før. At de sender til noen men ikke til meg Litt satt på spissen, da, er på ingen måte skuffet over dem, selv ikke om jeg får det onsdag, da jeg knapt har tid til å spille mellom tirsdag - lørdag. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Nå står det "plukkliste" på min fra GameZone.. Betyr kanskje ikke så mye?! Hmm.. Det betyr nok bare at det blir gjort klar for sending i morgen/mandag. Virker ikke som de har mottatt standard versjonen til X360 enda, hvertfall ikke ifølge lagerstatus. Alle andre versjoner har de inne. Endret 13. september 2013 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Da er spillet mitt sendt fra Komplett!! Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 De sender fra lageret sitt i Sverige, så blir nok heller man/tirsdag Har bestilt fra Elkjøp flere ganger, og stort sett alle ganger har det blitt levert dagen etter. Men nå må de se å sende mitt snart!! :( Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Da er spillet mitt sendt fra Komplett!! Herlig! Da skjer det nok meg snart også Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Kom igjen Elkjøp, få ut fingeren. Kom igjen. KOM IGJEN Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Noen som vet om man kan spille kl 00:01 norsk tid om man bestiller via PSN? Eller følger de amerikanske tidssoner? Har forhåndsbestilt fra GameZone, men hvis de ikke sender ut før mandag er det jo like greit å kjøpe via PSN. Endret 13. september 2013 av Misoxeny Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk mail til morgenen i dag at El-Kjøp har sendt GTA V, jippi ^^ Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Boom der fikk meg melding fra Posten om ditt eskemplar fra Amazon kan hentes på ditt lokale postkontor Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 hvor lang tid tar det vanligvis før pakker fra komplett kommer til postsentralen i oslo? og er det mulig å spore brevpost? Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Dårlig, jeg bestillte for leeenge siden, men fortsatt ikke sendt fra elkjøp. Om de sender i dag har jeg det kanskje i morgen(posten leverer vel på brev på lørdager?) Betalte forresten det samme som deg Siden du betalte det samme som meg så bestilte du nok på samme tidspunkt (når "NorgesEnergi kunder" fikk 50% på alle spill :-P) Dårlig hvis du ikke får noen sendingsbekreftelse i løpet av dagen. Føler med dere som kanskje må vente :-( Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 noen som vet når spaceworld begynner å sende ut forhåndsbestillinger? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Bestilte GTAV på elkjøp i april. Det står at spillet skal sendes ut 17.09.2013. Håper virkelig at jeg får mail om at spillet er sendt snart. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 hvor lang tid tar det vanligvis før pakker fra komplett kommer til postsentralen i oslo? og er det mulig å spore brevpost? Brevpost pleier å være levert dagen etter det ble sendt, stort sett over hele Norge, men med unntak av de i nord hvor det kan ta en dag ekstra. Lenke til kommentar
Fredrik_89 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg slang akkurat inn en bestilling hos komplett, er vel ikke verre enn å avbestille om de ikke sender ut idag. Regner med at de ikke sender ut på lørdager? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sendt fra Komplett nå nettopp. Lov å forvente levering i morgen? I så fall konge Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Boom der fikk meg melding fra Posten om ditt eskemplar fra Amazon kan hentes på ditt lokale postkontor Pixss or it didnt happen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå