Kjelltomas Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Hei.Har nettopp kjøpt meg ny pc og innstallert Windows 8Men jeg sliter med at tastaturet mitt (Logitech G19) driver å kobler seg av og på hele tiden. Ca hvert 5 sekund.Den lyden som kommer når man kobler inn/ut en USB kommer som sagt hver 5 sekund OG LCD skjermen på tastaturet blinker hele tiden.Har prøvd å innstallere/avinnstallere driverne, prøvd andre USB porter, innstallert driver til Windows 8 OG Windows 7 men ingen ting fungerer.Jeg har også Logitech MX518 (Mus) og Logitech G930 (hedsett) Og disse fungerer uten problemer når jeg kobler de på.Håper jeg å få hjelp da jeg snart KLIKKER etter den USB lyden!Takk for svar!MvhKjell-Tomas Østby Endret 10. september 2013 av Kjelltomas Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Avinstaller alt av Logitech programvaren, så laster du ned denne - Som er Windows 8 64-Bit driver til G19 tastaturet ditt. Fungerer som en drøm her. - Evt prøv en annen USB-port også. (Pass på at du har koblet til strømmen til tastaturet også). 1 Lenke til kommentar
Kjelltomas Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 H Avinstaller alt av Logitech programvaren, så laster du ned denne - Som er Windows 8 64-Bit driver til G19 tastaturet ditt. Fungerer som en drøm her. - Evt prøv en annen USB-port også. (Pass på at du har koblet til strømmen til tastaturet også). Jeg har prøvd å innstallere og avinnstallere den driveren flere ganger, men fungerer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå