peachh Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bokstaven å på tastaturet er blitt til [.... Mange av de andre tegnene har ogs[ endret seg, det kommer feks @ istedet for anf;rselstegn nå.... Hvilken idiot knapp er det jeg har kommet borti nå_ ø og sp;rsm[lstegnet funker heller ikke. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Prøv å hold inne "shift" og trykk på ALT. Også prøv å skrive å igjen. Endret 9. september 2013 av Nixxy Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ja, du har nok bare byttet til amerikansk tastaturoppsett. Nevnte tastekombinasjon endrer mellom de oppsettene du har aktive. Du kan slå av dette ved å gå inn på kontrollpanelet, språk og fjerne amerikansk tastatur. Lenke til kommentar
peachh Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 oi, takk for raskt svar men det funker fortsatt ikke [[[[[[[[[[[[ Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hold inne Alt knappen på venstre side av mellomrom og trykk på Shift på samme side. Du veksler da mellom de alternative tastaturoppsettene du har aktivert. Har du feks. Norsk, Engelsk (US) og Engelsk (UK), kan du bare ha byttet fra US til UK. Prøv noen ganger. Lenke til kommentar
peachh Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Jeg gj;r det, lover! Shift er knappen med pilen ikke sant? har trykket mange ganger, men det funker ikke Lenke til kommentar
peachh Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Yeyyy, nå funker det! Måtte bare inn å gjøre det på kontrollpanelet. Som jeg brukte evigheter på å finne, er ikke så kjent med windows 8 enda... Men takkkk for svar! Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Da går du inn på (har engelsk versjon så det kan hete noe annet) Kontrollpanelet - Klokke - Endre tastatur og sett alt til Norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå