Scoob911 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nettopp kjøpt to skrivebordslamper av samme type. Den ene durer noe fryktelig, så høyt at det er umulig å jobbe med den påslått. Har sett at veldig mange kommenterer summing fra dimmere, men denne har ikke noe dimmer, og det er ikke summelyd fra lysrøret heller, men strømforsyningen. Er dette noe som er mulig å løse selv, eller er det tegn på feil (brannfarlig)? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bare bytt den. Kanskje det er en adaptertrafo som durer? Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Dette er den jeg fikk etter at jeg bytta den jeg kjøpte fordi den forrige smelta. (I know...)Er litt lei, så hadde vært veldig greit å kunne fikse det selv om det er mulig. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Du burde kaste lampene og kjøpe deg en ordentlig. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Finnes dessverre ikke et godt alternativ i Trondheim. Har lett overalt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hva med en vanlig bordlampe? Evt. en gulvstående. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Eller bestill fra nettet Hadde ikke følt meg trygg rundt de lampene der som du beskriver.. Lenke til kommentar
vanjasorens88 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg ville levert den tilbake og kjøpt en på nett i stedet... Det er så mange bra nettbutikker som leverer raskt, og det er veldig ofte billigere enn i vanlige butikker. Har kjøpt en del selv på nett - alt fra elektronikk til klær, til og med madrass til hybelen Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Noen som vet om noen nettbutikker som har godt utvalg av lamper? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 http://lampehuset.no ? Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 http://lampehuset.no ? Ingen gode alternativer, bare samme lampa... Men takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå