Gå til innhold

Windows

Øsse

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at SP1 til Windows XP er en real brems for maskinen. Hva vil dere der ute anbefale meg å gjøre? Jeg mener jeg har en god nok PC til å kjøre hvilket som helst OS, men hvis ulempene er større en fordelene med SP1 vil jeg gjerne ha slik jeg har det nå.

Mine specs:

AMD XP2800+

512 DDR 33 Mhz Dual-DRR

Gigabyte nForce2 400 Mhz.

WDC 80GB 7200RPM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er stortsett bare fordeler med Service Pack 1, PC`en blir iallefall ikke treigere hvis du er godtroende nok til å tro det.

Det kan bli ett rent helvete å kjøre enkelte Winamp versjoner og lignende da, det ligger en hotfix ute for det problemet på itpro.no. er ikke sikker på om det er en beta hotfix, men Microsoft burde ha releasa den nå.

Lenke til kommentar

som vanlig har jeg aldri hatt det problemet. kjørte XP senest i går, med Service Pack 1a, hadde Winamp 2,79, surfa å spilte tetris :oops: å det gikk helt topp det. før en dag her prøvde jeg nesten det samme bare at da hadde jeg Alpha versjonen av Winamp 5.0 det gikk også helt fett.

hva er problemet da?

har ikke riktig skjønt det enda jeg. men av en eller annen grunn så skal jeg holde meg til Service Pack 1 og ikke 1a, vet ikke hvorfor, men det bare blir sånn.

men egentlig så er jeg lei av XP, så når jeg legger inn XP neste gang blir det fordi jeg vil ha et Multimedia OS, der jeg kan holde på med bilder, litt tetris, musikk spilling, chatting osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...