SimenAsphaug Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) *Slettet* Endret 7. august 2017 av SimenAsphaug Lenke til kommentar
Frizt Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg jobber som IT-lærling på en skole og den standar årslønnen der for en som ikke er lærling er 333 000,- 1 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Jeg jobber også på en skole som IT-lærling og grunnlønna her er 301 000kr. Dette skal jeg i teorien tjene i løpet av 2 år Fikk lønn nå sist, siden det som oftest er 30%,40%,60% og 80% Lønnspyramide så ble den ikke på mer enn 5952kr sånn ca, etter 18% skatt Hva selve ikt faget går ut på innad de forskjellige bedriftene er ganske vanskelig og vite, men det vi holder mest på med her er reformatering av pcer, drifting av forskjellige internservere, løse tekniske problemer som oppstår, osv osv. Håper dette gir deg ett lite innblikk i IKT lærlingens hverdag Endret 12. september 2013 av Kakelagringsdirektivet Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Hmm, hadde faktisk trodd det skulle være mer, medarbeider i dagligvareforretning har jo fort 350k i året. Er timelønn eller fastlønn vanligst som IKT-servicemedarbeider? Og i hvilket område ligger den? Endret 12. september 2013 av shrek_2 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Tariff når jeg jobbet var 305,000kr om jeg ikke husker helt feil (tidligere i år). Har fagbrevet innenfor IKT-servicefaget selv. Lenke til kommentar