Gå til innhold

MDG tilhengere bader til de kommer på tinget.

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Håper NRK fjerner det innlegget, Paul Watson er tross alt ikke velkommen i Norge.

Kan hende skal den blå regjeringen være glad for at vi har NrK. Jfr de internasjonale oppslagene om koblingen mellom ABB, FrP og den aktuelle regjeringskabalen.

Nå på dagsrevyen.

Jeg vil egentlig ikke kalle meg liberalist, jeg er glad i lover og regler, så der tror jeg du har forvekslet meg. Hovedgrunnen til at jeg stemte høyre var pågrunn av ops

Men Venstre er vel liberalistiske. Kan vi vente oss en større overvåkingssektor.

Lenke til kommentar

Kan hende skal den blå regjeringen være glad for at vi har NrK. Jfr de internasjonale oppslagene om koblingen mellom ABB, FrP og den aktuelle regjeringskabalen.

Nå på dagsrevyen.

Men Venstre er vel liberalistiske. Kan vi vente oss en større overvåkingssektor.

Jeg stemte Høyre, har lite til overs for venstre. Men di står for majoriteten av overvåkingsvedtak i dette årtusen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvor er Turbonello blitt av. Er han så beruset av seieren at han har forlatt forumet? Han stemmer Venstre. Vær varsom med Venstre, for de er nok mest vennlig stemt til regjeringsdeltagelse.

Potensielt regjeringssamarbeide, kan komme som en snegle og forsvinne som et lyn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...