Gå til innhold

Erfaringer vedrørende supersmart.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Får 4999 for gainward kortet.

4999,- kr for Gainward GTX 680? Haha, wow... Kunne jo kjøpt nytt 780 til den prisen as.

Om jeg får spørre, hvordan blir dette mulig?

Lenke til kommentar

4999,- kr for Gainward GTX 680? Haha, wow... Kunne jo kjøpt nytt 780 til den prisen as.

Om jeg får spørre, hvordan blir dette mulig?

Kreditering.

Sender det tilbake til komplett å får den kreditert.

ER derfor jeg tenkte på å skaffe meg et 780 isteden, men så har jeg jo nå det ene fungerende 680 kortet i pcen, å 2x 680's er jo bedre en 1 780.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kreditering.

Sender det tilbake til komplett å får den kreditert.

ER derfor jeg tenkte på å skaffe meg et 780 isteden, men så har jeg jo nå det ene fungerende 680 kortet i pcen, å 2x 680's er jo bedre en 1 780.

Ah, ble litt skremt nå as.

Raw performance-sett er dem bedre men ehm, du har jo peng til å kjøpe et 780 til etterpå? ;)

Lenke til kommentar

Ah, ble litt skremt nå as.

Raw performance-sett er dem bedre men ehm, du har jo peng til å kjøpe et 780 til etterpå? ;)

Har det ja, men har uansett snart penger til 2-3x 780's uavhengig hva jeg kjøper ettter krediternga :p

Plus at jeg vil jo ha 4gb videominne da 3gb blir litt lite for meg som vil makse ut spill på 3 skjermer, og enkelte spill tar mer enn 3gb

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

2-3x 780 og ikke noe vannkjøling, nå ble jeg skuffet. Kan forstå at ikke alle ønsker å vannkjøle men herregud, den hadde blitt rå as. + Kunne alltids klokket dem et hakk eller to. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...