Veritas_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har denne Eheim pumpa. Har ikkje noen jordet kontakt i nærheten. Tror dokker det går bra eller? Har jo kjørt resten PCen ujordet leeenge uten problemer. Jaja, bortsett fra at eg får litt støt når eg tar på stålet når eg e barbeint :o Har forøvrig tenkt å klippe opp ledingene som går fra bryteren til selve trafo delen av PSUen. Og sette inn en sukkerbit og koble inn pumpa på det. Tror dokker det vil funka fint eller burde eg ikkje rota så mye inni PSUen. Tenkte det ville vara bra siden eg då ikkje kan setta på PCen uten at pumpa går Lenke til kommentar
pback Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Eg ville fått tak i et rele, og koblet det på 12 volten etter strømforsyninga og pumpa på releet Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Pumpa funker fint ujordet ! Og et relee er lettere ! men gjør hva du vill for meg. Lenke til kommentar
space17 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Gjør begge deler. Både 220V~ fra PSU samt et relé. Du slipper extra kontakt for 220V~ og pumpa slår seg på sammen med PC'n. Men man bør være meget forsiktig med å "rote" med strømforskyningen. space Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Jaja, to late, har alt gjort det Virke bra til nå. Klippet av noen ledinger der inni. Koblet inn sukkerbiter for å få de sammen igjen, i tillegg til pumpa. Så nå gar ikkje PCen med mindre pumpa e igang Håpe det overleve i det lange løpet også P.S kossen forandre eg størrelsen på ett bilde? Har ett JPEG bilde her, men det e liksom 1.5 MB Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Eheim pumpa mi er ikke jorda, er deres? Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bruker relee jeg, og har jordet den inn til PSU, Men forgreneren min er moddet til ujordet, fordi jeg fikk forstyrrelser med Recieveren som ikke var jordet. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Eheim pumpa mi er ikke jorda, er deres? ja. min så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå