Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pulevenn og følelser

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hatt en pulevenn i en del måneder nå, og var enige om at vi overhodet ikke skulle få noen følelser for hverandre, og hvis det ble noen fler inni bildet skulle vi avslutte brått.

Siden starten har vi bare vært mer og mer med hverandre, sover hos hverandre hver natt, vært på ferie sammen, ser på film sammen, kysser hverandre jevnt og trutt, går på tur sammen, trener sammen, har intern humor sammen og snakker om alt mulig. Likevel er h*n innstilt på at dette kun er kos og sex og ingenting mer.

Merker for min egen del at følelsene blusser opp, men siden jeg ikke ønsker å miste all kosen og sexen, har jeg ikke lyst å ta det frem på bordet.

Er det virkelig mulig å holde på slikt i flere måneder uten at den andre part får følelser?

Anonymous poster hash: 89f14...2ce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for noen er det fult mulig å holde på sånn lenge uten følelser, men det er jo veldig individuelt. men hva kommer til å bli bedre hvis du deler disse følelsene tror du? jeg ville holdt meg til avtalen, som er PULEVENN og ikke KJÆRESTE. hvis du har mange følelser for h*n så bruk mer tid sammen med den personen, jeg er nemlig sikker på at det fort kan bli kleint om du velger å dele dem.

Lenke til kommentar

Siden starten har vi bare vært mer og mer med hverandre, sover hos hverandre hver natt, vært på ferie sammen, ser på film sammen, kysser hverandre jevnt og trutt, går på tur sammen, trener sammen, har intern humor sammen og snakker om alt mulig. Likevel er h*n innstilt på at dette kun er kos og sex og ingenting mer.

For meg er en pulevenn en person eg puler, og ikkje så veldig mye mere. Gode venner må man naturligvis være, men også holde en viss avstand. Ellers vil følelsene ubønnhørlig oppstå.

Dette hørest for meg ut mere som kjærester enn pulevenner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tull. Jeg har venninner som jeg omgås sosialt med OG som jeg har sex med. For MIN del fungerer dette helt fin. Vi kan tilbringe en aften sammen hjemme, spise god mat, se en film, prate, ha sex og sove sammen. Adjø med klem neste dag. Er det ukedag drar jeg på jobb og besøket låser seg ut og slipper nøkkelen i postkassa når det passer henne. Så sees vi igjen om ei uke eller to, kanskje en mnd.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tull. Jeg har venninner som jeg omgås sosialt med OG som jeg har sex med. For MIN del fungerer dette helt fin. Vi kan tilbringe en aften sammen hjemme, spise god mat, se en film, prate, ha sex og sove sammen. Adjø med klem neste dag. Er det ukedag drar jeg på jobb og besøket låser seg ut og slipper nøkkelen i postkassa når det passer henne. Så sees vi igjen om ei uke eller to, kanskje en mnd.

Da vil jeg anbefale deg å lese første-innlegg en gang til. Det er ikke snakk om "en gang i blant", men hver eneste dag.
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dere er ikke pulevenner. Dere er kjærester som kaller hverandre for pulevenner. Bli sammen, eller dropp henne.

Edit: Det opplegget dere har nå blir bare å vare frem til den dagen hun blir kjent med en gutt som hun ønsker å bli sammen med. Da sitter du igjen med kjærestesorg, mens hun lever som plommen i eget.

Endret av ^Th0mas^
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om ikke du har følelser for disse venninnene, så er du i en helt annen situasjon enn TS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...