Diskusjonistan Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har en venn som har lyst til å studere juss ved universetet Oxford Brookes university. Han lurte på om man får noen form for støtte av lånekassen eller staten dersom man skal studere der? Er det noen her som har gått der eller har kjennskap til universitetet og som vet om hva som blir dekket og hvor man bor (accomodation) etc. Lenke til kommentar
Sara131 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg skal studere i england og man pleier da vanligvis å få støtte fra lånekassen. Når det gjelder accommodation så anbefaler jeg å ta en titt på universitetets nettside. Lenke til kommentar
Diskusjonistan Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Jeg skal studere i england og man pleier da vanligvis å få støtte fra lånekassen. Når det gjelder accommodation så anbefaler jeg å ta en titt på universitetets nettside. Akkurat ja, men er det slik at de dekker hele beløpet eller deler av det? Nå har det jo slik seg at det koster nærmere 110 000 NOK for ett år på Brookes. Vil hele beløpet dekkes av lånekassen? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Akkurat ja, men er det slik at de dekker hele beløpet eller deler av det? Nå har det jo slik seg at det koster nærmere 110 000 NOK for ett år på Brookes. Vil hele beløpet dekkes av lånekassen? Du vil få alt dekket gjennom lån/stipend, ja. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hvorfor i all verden skal han studere juss ved et annenrangs (eller strengt tatt ikke det engang) britisk universitet? 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fordi han spekulerer i at folk ikke vet forskjellen mellom Oxford og Oxford Brookes.. 2 Lenke til kommentar
Diskusjonistan Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Fordi han spekulerer i at folk ikke vet forskjellen mellom Oxford og Oxford Brookes.. Haha. Det var akkurat det han har fått høre de siste dagene. Gutten har valgt en annen vei. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Diskusjonistan Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Noen av dere som vet hvordan man sletter en tråd? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Moderatormelding Vi åpner ikke for sletting av tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg