Charlo Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Og det ble selvfølgelig det mest fornuftige og ekte partiet. FRP En enklere hverdag for folk flest. Bort med alle asylsøker kriminelle svin, bort med bomstasjoner, vekk med arveavgiften, strengere straffer, mer politi. Ja til Oljeboring til den siste dråpa er hentet opp. Ja til bedre og effektive veier NEI til OL, absurd og bruke så mye penger på dette ski tullet, Massevis av problemer i dagens Oslo. 8 Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Wow, vi har totalt forskjellige synspunkter på alt bortsett fra mer politi og bedre veier ofc. haha men bra du stemte samfunnsengasjement er viktig! 1 Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Og det ble selvfølgelig det mest fornuftige og ekte partiet. FRP En enklere hverdag for folk flest. Bort med alle asylsøker kriminelle svin, bort med bomstasjoner, vekk med arveavgiften, strengere straffer, mer politi. Ja til Oljeboring til den siste dråpa er hentet opp. Ja til bedre og effektive veier NEI til OL, absurd og bruke så mye penger på dette ski tullet, Massevis av problemer i dagens Oslo. 1. Så du mener alle asylsøkere er kriminelle svin? 2. Hvordan vil du finansiere veiene i stedet? Bruker mer penger? 3. Fair enough, bruke mer penger her også mao. 4. Strengere straffer, ok. Men det koster det også. 5. Mer politi? Hadde vært kjekt det, men enda mer penger på denne posten også altså. 6. Bedre veier = mer penger. Mao, mtp at OL er småpenger i forhold til alt dette, en kort oppsummering av ditt synspunkt: Du tror FrP har mer penger å bruke enn alle andre partier. Veldig naivt. 3 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har løsninger på alt. TRYGDE Norge som spiser alt av budsjett er ikke bærekraftig i framtiden. Så her skal alt som kan piskes PISKES. Nav bidrag skal og MÅ gå ned slik at det ikke er lukrativt og 'nave' og de som er 'for syke for å jobbe' må utredes bedre og tilrettelegges arbeid slik at de også kan bidra.. Det er for mange naive og dumsnille Nordmen der ute, og denne røde regjeringen har bidratt til dette. Vi skal ikke nevne de mange tusen der ute som får bidrag fra Norge som BOR I UTLANDET og snylter. 4 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Enten veldig naiv og uopplyst om politikk generelt, eller et lite forumtroll. Uansett hvilken av gruppene du går inn i, 2/10 6 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg skrev nylig følgende innlegg i en annen tråd, men det passer bra inn her også: "Vil du ha en ny jappetid, stem Frp. Frp (og Høyre) sine holdninger til økonomi og bruk av oljepengene minner skremmende mye om politikken som på 80-tallet førte til jappetid og følgene av denne. Nemlig både bankkrise, boligkrakk og en dramatisk økning i arbeidsledighet. Det ble Ap sin oppgave på 90-tallet å reise landet etter at Høyre hadde dratt Norge ned i søla. De har gjort Norge så sterkt at selv finanskrisene som kom på 2000-tallet nesten ikke påvirket vår økonomi i det hele tatt. Det kan vi tappe Ap/de rødgrønne for. Jeg vet i hvert fall at skulle vi bli ført inn i en ny jappetid, så er det ikke min skyld." 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 2. Hvordan vil du finansiere veiene i stedet? Bruker mer penger? Sånn som alle andre land gjør det? Sånn som Norge gjorde det i de aller fleste tilfeller før 2005? Naivt å tro at Norge trenger å bruke bompenger. Stemte forresten ikke FrP. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) ... Endret 9. september 2013 av Spenol Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) I dag har jeg stemt for første gang Slik ungdummelig dårskap vil gå over når du blir eldre. Forhåpentligvis er det første og siste gang du gjør en slik feil! Endret 9. september 2013 av Skatteflyktning 3 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Slik ungdummelig dårskap vil gå over når du blir eldre. Forhåpentligvis er det første og siste gang du gjør en slik feil! Det er selvsagt siste gang han har stemt for første gang 3 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Fortjener de som ikke kan skrive nordmenn riktig å stemme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Fortjener de som ikke kan skrive nordmenn riktig å stemme? Ja så og si alle fortjener å stemme, uansett om de er dyslektikere, slurvere eller om norsk ikke er deres sterkeste fag. Latterlig kommentar forresten. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ja så og si alle fortjener å stemme, uansett om de er dyslektikere, slurvere eller om norsk ikke er deres sterkeste fag. Latterlig kommentar forresten. Fire with fire... Mener du man kan stemme uten å kunne lese også eller? Ellers sier TS at h*n stemmer FrP fordi h*n vil ha ut utlendinger/strenge innvandringspolitikk, og det FrP vil på det punktet er å sette krav til innvandrere som kommer til Norge, blant annet ved at de må kunne bestå norskkurs. Litt hyklersk når TS er 18< og etter alt og dømme er født og oppvokst i Norge, og ikke klarer å skrive noe så elementært som "nordmann"? 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Har ikke noe imot FrP siden de har en del gode poeng. Men det jeg stusser mest på er at i kommentarfelt og på forum så skriver mange (om ikke "de fleste"): "Stem FrP", "Jeg vet hva jeg skal stemme, FrP! Partiet i mitt hjerte" osv. Mange av disse innleggene får også masse positive karakterer (dvs f.eks facebook likes). Bare ta TS sitt første innlegg som eksempel. Men dersom man ser på resultatet så langt så synes jeg ikke det gjenspeiler det man kan få inntrykk av på internett Endret 9. september 2013 av Nickless Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Fire with fire... Mener du man kan stemme uten å kunne lese også eller? Ellers sier TS at h*n stemmer FrP fordi h*n vil ha ut utlendinger/strenge innvandringspolitikk, og det FrP vil på det punktet er å sette krav til innvandrere som kommer til Norge, blant annet ved at de må kunne bestå norskkurs. Litt hyklersk når TS er 18< og etter alt og dømme er født og oppvokst i Norge, og ikke klarer å skrive noe så elementært som "nordmann"? Ja, man burde få stemme uten å kunne lese. Om han mener innvandringspolitikken er det viktigste for han så stemmer han etter det. Og igjen, du vet aldri om han slurvet, har dysleksi eller er dårlig i norsk. Ingen grunn til å fjerne stemmeretten hans pga det. Igjen, latterlig kommentar. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ja, man burde få stemme uten å kunne lese. Om han mener innvandringspolitikken er det viktigste for han så stemmer han etter det. Og igjen, du vet aldri om han slurvet, har dysleksi eller er dårlig i norsk. Ingen grunn til å fjerne stemmeretten hans pga det. Igjen, latterlig kommentar. Hvordan vet de da hva de stemmer? Så egentlig kunne Norge fjernet aldersgrensen siden det likevel blir tilfeldig plukk? 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Hvordan vet de da hva de stemmer? Så egentlig kunne Norge fjernet aldersgrensen siden det likevel blir tilfeldig plukk? Dette er vel egentlig en ikke-sak. Man får med seg ting gjennom Radio, TV og ikke minst andre folk. Samt at mange sikkert stemmer det samme som vennene sine gjør dersom de ikke tar noe standpunkt selv. Man stemmer det man vil, enten man er enig i et eller alle punktene til et parti. Endret 9. september 2013 av Nickless Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Hvordan vet de da hva de stemmer? Så egentlig kunne Norge fjernet aldersgrensen siden det likevel blir tilfeldig plukk? Er du helt ute å kjøre eller? Beklager, men tror du virkelig å miste muligheten til og lese vil ødelegge all form for politisk forståelse? For min del kunne aldersgrensen vært senket til 16-17 år, men det er en annen sak. Jeg kan si deg en ting jeg. Om det var sånn at skrivefeil bestemte om du fortjente stemmerett eller ikke så er det faen en god del som hadde mistet den, inkludert meg. Og til slutt, de som overhodet har null peiling på hva de stemmer på vil mest sannsynlig ikke stemme heller. Endret 9. september 2013 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Sånn som alle andre land gjør det? Sånn som Norge gjorde det i de aller fleste tilfeller før 2005? Naivt å tro at Norge trenger å bruke bompenger. Stemte forresten ikke FrP. Helt greit, og jeg er enig i at det blir mer riktig å ta det over skatteseddelen, og dette kan fint prioriteres. Men når TS stemmer FrP fordi han tror at de har mer penger å bruke enn alle de andre partiene, da blir det for dumt. Disse veiene må tross alt betales på et vis uansett. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg stemte IKKE for første gang.... men jeg er veldig fornøyd så lang. Neste valg så bør det kunne stemme over nett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå