Gå til innhold

har gjennopretta et image men for ikke starta det noen tips?

wil

Anbefalte innlegg

i dag når jeg formaterte XP paritsjonene mine å installerte Norton, driverene og Service Pack 1 så lage jeg et Image av partisjonen mens det var sånn jeg ville ha det, dette gikk fett. fikk det no opp å gå å greier, men så krasja XP en gang å jeg ville formatere Partisjonen, så fant jeg ut dette: jeg kan jo bare bruke Image som jeg laga så får jeg jo XP sånn som den var før tenkte jeg.

jaja så tenkt så gjort. fikk no gjennoppretta image å jeg trodde alt var greit, men det ville ikke starte.

Windows XP valget forsvant når jeg boota,

hvordan skal jeg få til å starte XP igjen da, uten å formatere partisjonen?

håper på mange svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk det til i dag nå.

det jeg måtte gjøre først, var å formatere XP paritsjonen min så installerte jeg XP på nytt, fikk sjekka at alt var greit i Boot.ini, kopierte Boot.ini over på en annen partisjon. deretter gikk jeg inni W2K sletta XP partisjonen min, med Drive Image å trykka på restore image, fikk ordna det fint å greit.

kopierte en linje fra Boot.ini fila som jeg kopierte over på en originale fila, restarta maskina å jeg var på nett med en gang. jippi sa jeg for nå slipper jeg å formatere XP partisjonen min igjen :D

mangler bare å gjøre det i W2K nå så blir det bra.

å manskina krasja ikke en eneste gang når jeg brukte Drive Image, merkelig, ikke sant? nei tror ikke det nei. både Partition Magic og Drive Image funker fett. iallefall på mine maskiner, å jeg har brukt PM endel ganger.

nei jeg sier bare en ting: Bare det beste er godt nok.

blir nok ikke noe Norton Ghost her nei. legger bare Imagene mine på Maskina på en helt egen partisjon å når jeg skal ta en gjenoppretting så starter jeg bare Drive Image å setter i gang, i løpet av 3-5 min så er den ferdig å da er alt som det skal være igjen, uten trøbbel, uten feilmeldinger. det er så godt med ting som virker :D

Drive Image, fordi man fortjener det :woot::woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...