RBW Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Se prototypene vi fant på IFA-messen.Denne pappesken er faktisk en skriver Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Dere kunne i det minste ha lagt ved dette youtubeklippet, som viser hvordan en slik printer kan brukes. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg kunne også ha lagt skriveren min i en pappeske, er vel ikke så vanskelig det Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Denne pappesken er emballasjen til en skriver - Det spesielle er at emballasjen skal være på ved bruk. Jeg ser ikke helt poenget med noen av disse modellene. Det er jo bare dilldall de bruker for å ta fokuset bort fra det tekniske. På det tekniske har vel skriverteknologien stagnert over mange år. De foregående årene har fokuset vært på skjerm på skriveren, minnekortleser, Wifi, skrive ut via nettet osv. Ingenting om utskriftskvalitet, blekk, oppløsning og sånne ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå