Ida Oftebro Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Venter på ny iPhone før de kjøper telefon, viserundersøkelse.Halvparten av alle iPhone-kunder sitter på hylla Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg for min del pleier å sitte på gjerdet, men kanskje hylla er mer behagelig på sikt. 8 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 GS2´en min røyk faktisk idag, så bra timing egentlig! 2 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 GS2´en min røyk faktisk idag, så bra timing egentlig! Hva skjedde? Knus skjerm, dødt kretskort? GS2 er godt innenfor 5 års reklamasjonsrett og kanskje til og med innen garantitiden, avhengig av når du kjøpte den. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kanskje de er hyllevarmere? .. gresset er alltid grønnere på den andre siden av hylla. Bare pass på å ikke falle mellom to hyller eller skjære alle over en hylle. Da går man over bekken etter hylleplass. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hylla har skylda. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hva skjedde? Knus skjerm, dødt kretskort? GS2 er godt innenfor 5 års reklamasjonsrett og kanskje til og med innen garantitiden, avhengig av når du kjøpte den. Fikk faktisk gang på den igjen nå... Viste seg at Samsung-telefoner kan finne på å "kortslutte" dersom det samler seg støv inni kontakten på dem... Dette fører til at pin´ene i kontakten blir forvirret og får telefonen til å tulle... Min lå bare å blinket fordi den hoppet inn og ut av bilmodus... Men etter å tørke kontaktene med litt papir, så fungerer den greit igjen! Kjøpte den for 2 år siden. Så da satser jeg på iPhone 6 istedet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg