DementedAlbino Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Skal legge inn W7 på en maskin her og ønsker å slippe unna timesvis med oppdateringer i ettertid. Så finnes der en måte å integrere SP1 og alt av andre oppdateringer direkte på platen? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ja, ved å bruke http://www.windowsupdatesdownloader.com/ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Supert, så den laster ned alt av oppdateringer for meg? Men hvordan får jeg de så integrert på platen så de blir lagt inn under installasjonen? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 "Once WUD has complete it's downloads, you simply integrate them into your Windows source using one of the many popular tools such as nLite." Var ikke dette klart nok? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Jo det var i grunn det, men fikk det ikke med meg. Får skylde på at jeg satt på mobilen når jeg leste. Ser uansett ikke ut som at WUD har oppdateringsliste for W7 på norsk, så da er jeg forsåvidt like langt. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ser uansett ikke ut som at WUD har oppdateringsliste for W7 på norsk, så da er jeg forsåvidt like langt. Mens jeg - som foretrekker at Windows snakker inglish - nå vet at det finnes et alternativ til uendelige restarts & stuff ved oppsett av en Win7 PC. Så det kom da noe godt ut av denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå