Korporal Kranium Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Har et irriterende problem, har 3 enheter koblet sammen med google chrome, en stasjonær der bokmerkene er riktig, en mobil uten synkronisering, og en laptop som heller ikke får noen oppdateringer. Har googlet og prøvd det som sies, som regel "skru av sync og vent litt, så skru på igjen" eller feks reinstaller chrome, ingenting fungerer, det gjorde det før. Så er det noen som har opplevd lignende? Finner ikke noen setting jeg kan ha vært borti, det sluttet bare plutselig å sync'e. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Har samme situasjon her. Tidligere synkroniserte enhetene bra, men i det siste fungerer det ikke. Har irritert meg over at jeg på ene pcen endrer bookmakerne så oppdateres det ikke på de andre maskinene. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hei, har du prøvd å slette selve bruker/user kontoen inne på innstillinger til Chrome? Og deretter legge inn på nytt igjen? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Hei, har du prøvd å slette selve bruker/user kontoen inne på innstillinger til Chrome? Og deretter legge inn på nytt igjen? Nei, vil det fjerne bokmerker? Er ekstremt avhengig av bokmerker, da spesielt i skolesammenheng så de kan ikke forsvinne. Hvordan går jeg frem, er det en mappe som skal bort? Lenke til kommentar
Doge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Nei, vil det fjerne bokmerker? Er ekstremt avhengig av bokmerker, da spesielt i skolesammenheng så de kan ikke forsvinne. Hvordan går jeg frem, er det en mappe som skal bort? Alt av innhold som er knyttet til kontoen din vil bli fjernet fra maskinen, men bokmerkene ligger forsatt på Google Kontoen. Jeg anbefaler deg å ta backup av bokmerkene dine før du sletter noe som helst. Backup av Bokmerker: Settings/Bookmarks/Bookmark Manager/Organize/Export Bookmarks to HTML file Fjerne kontoen din fra Google Chrome: Settings/Settings/Users/Delete This User Etter at du har fjernet bruker/user fra Google Chrome, så er det bare å logge på igjen med Gmail Endret 9. september 2013 av Ryoki Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Alt av innhold som er knyttet til kontoen din vil bli fjernet fra maskinen, men bokmerkene ligger forsatt på Google Kontoen. Jeg anbefaler deg å ta backup av bokmerkene dine før du sletter noe som helst. Backup av Bokmerker: Settings/Bookmarks/Bookmark Manager/Organize/Export Bookmarks to HTML file Fjerne kontoen din fra Google Chrome: Settings/Settings/Users/Delete This User Etter at du har fjernet bruker/user fra Google Chrome, så er det bare å logge på igjen med Gmail Fikk den til å synce etter å ha gjort dette, men den syncer så klart de gamle bokmerkene fra bærbaren -_- jaja, får bruke en time på å ordne opp, håper det fungerer som det skal etter det her! Takk for svar! Lenke til kommentar
Doge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Fikk den til å synce etter å ha gjort dette, men den syncer så klart de gamle bokmerkene fra bærbaren -_- jaja, får bruke en time på å ordne opp, håper det fungerer som det skal etter det her! Takk for svar! Da importerer du den backupen som du gjorde istad, og da vil alt fungere igjen Endret 9. september 2013 av Ryoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå