EvilSeagull Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg synes kostymene de har på seg ser helt absurde ut, og får disse pene jentene til å se ut som romvesener. For ikke å snakke om de vanvittige frisyrene de ofte har. Er dette en form for kunst? Prøver de å få disse draktene på mote? Er det meningen at det skal det være sexy? Ser de noe som ikke jeg ser? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er disse jentene i det hele tatt pene? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Tror ikke målgruppen deres er geeky mannfolk på diskusjon.no akkurat. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Er disse jentene i det hele tatt pene? ikke så veldig pene, så jeg ser poenget ditt Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Tror ikke målgruppen deres er geeky mannfolk på diskusjon.no akkurat. hvem er målgruppen egentlig? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Altså, ofte så er runway bare konseptuelt design og aldri ment for å være mote, men å gi inntrykk og kan fortsatt påvirke fremtidige trender. Jeg var på utstilling av Alexander McQueen på The MET, og ingenting som var der har det noensinne blitt laget mer enn ett eksempar av. Det var inne mye som hadde vært hverken praktisk eller hadde sett bra ut, men det var fortsattt utrolig hvordan disse plaggene var laget, detaljene og bare arbeidsmengden som må ha gått med var utrolig. Endret 10. september 2013 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå