Gå til innhold

Forslag til buetooth-headset til musikk?

Solapen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter et trådløst bluetooth-headset som jeg hovedsakelig skal bruke til musikk via min HTC One. Jeg kommer til å bruke det mest på bussen og i byen. Altså litt bråkete omgivelser.

Muligheten til å bruke det til å ringe med er også nødvendig.

Har sett litt på dette, men det er litt gammelt og jeg ser for meg at hvis jeg kjøper noe nyere som støtter Bluetooth 4.0 så får jeg lengre batteritid.http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574650#info

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg har det headsettet du linket til. Der er i og for seg helt greit, men største minuser er at det er direkte ukomfortabelt å ha på i lengden. Det finnest andre puter du kan få kjøpt på nettsider fra utlandet som hjelper på. Lydmessig er det egentlig overraskende godt til den prisen, om jeg skal være helt ærlig. Mikrofonen er også helt OK. Batterimessig er det ikke noe problem å få 6-10 timer ut av de.

Men jeg har også ett som er i en helt annen liga. Har Sony MDR-1RBT, som er det beste jeg har eid personlig. Kjøpte det hovedsakelig til mobilt bruk, men har nå tatt over som primær bruk på PC i tillegg, da det har avtagbar kabel, slik at jeg kan bruke det koblet til lydkort/forsterker. Koster riktignok fem ganger så mye, med det er bedre på alt, og på komfort er det uendelig mye bedre. Er vanskelig å få prøvd det noen sted annet enn i Oslo, noe som er trist. Men kan anbefale det, om noe på over 2000kr er aktuelt i det hele tatt. Lydisolerer veldig godt, er utrolig komfortabelt, veldig god lyd og en mokrofon som er mye bedre, om det skulle ha noe å si. Og, 30 timers batteritid. Batteritiden er ganske utrolig, men holder det de lover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...