Arodem Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Capcom viser PlayStation 4-rollespillet i aksjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Spennende! Tilfeldighet, men: Dragons Dogma : DD Deep Down : DD Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Co-op i dette spillet her må kunne bli riktig knall. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Gleder meg til dette kommer ut! Bar ta den tiden dere trenger Capcom så blir jeg fornøyd! Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Var det bare jeg som syntes at traileren så ti ganger verre ut enn gameplay-demoen? Var det bare jeg som syntes at traileren så ti ganger verre ut enn gameplay-demoen? Altså denne her mente jeg: https://www.youtube.com/watch?v=xbFBEjlKtpY Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kult. Bare online? Nei takk. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Var det dette som såg helt villt bra ut i februar!? Siste traileren nå såg jo rimelig jalla ut ihvertfall. Og kun online ja, da er det jo av liten interesse egentlig. Endret 9. september 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Dette synes jeg ser utrolig bra ut! Gleder meg mer og mer. Minner meg mye om Dark souls og synes det trengs flere slike spill Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ser intressant ut..liker silen på spillet. Visst comabten er artig blir detta must buy for meg Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Bare online, og der forsvant all interessen for dette spillet. Dessuten er Capcom dikkhoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå