AnonymDiskusjon Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har misforstått angående stemmingen idag, og jeg er så lei meg for det. Jeg mistet valgkortet under flytting i sommer, og fikk høre at jeg da ikke kunne forhåndsstemme uten dette, men at jeg kunne stemme på valgdagen uten valgkort. Derfor har jeg ventet til idag. Ser jo nå at jeg ikke kan det siden jeg flyttet i sommer! Jeg føler meg så tåpelig og dum siden jeg er veldig opptatt av politikk og har alltid stemt. Jeg har aldri flyttet før, og visste ikke at dette hadde noe å si. Finnes det noen som helst mulighet til at jeg kan få stemt idag??? Jeg bor nesten fire timer unna hjemstedet mitt, har ingen sjans til å dra dit idag kun for å stemme. Anonymous poster hash: 63198...7b7 Anonymous poster hash: 63198...7b7 Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Du må nok dessverre til din hjemkommune for å stemme i dag. http://www.regjeringen.no/nb/dep/krd/kampanjer/valg/valg/stortingsvalg13/stemme-pa-valgdagen.html?id=457112 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå