Gå til innhold

Ny klimarapport tyder på kaldere vær i stede for global oppvarming

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Nå gjør du det faktisk igjen. Først påstår du at det ikke er ekstremvær, og så påstår du at ekstremvær er skapt av HAARP.

Du har altså ikke forstått en døyt av dette som en femåring ville forstå uten problemer, selv om jeg har prøvd å forklare det flere ganger.

Jeg skrev "ekstremvær" Vet du i det helet tatt hva dette tegnet" betyr ?

Du får prøve å lære deg hva det betyr til neste gang, for nå gidder jeg ikke prøve å forklare dette for deg flere ganger.

Resten av det du spør om her kan vi se på en annen gang når du har trent deg opp litt og skaffet deg en smule kunnskap om det som diskuteres her, og også lørt deg hva dette mystiske tegnet " betyr

Du er forøvrig ganske så uærlig i din måte å diskutere på, så det skader heller ikke om du tar et kurs i ærlighjet og respekt,

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke gjøre det enklere for deg selv ved å innrømme at du har trodd på noe som har vist seg å være en svindel ?

Det er ingen skam å innrømme at du er blitt lurt til å tro på dette klimahysteriet, det er mange som har trodd på klimahysteriet men som har kommet på bedre tanker senere.

Det er ingen skam å snu, heller ikke når det gjelder dette.

Ja okei da, så gjør jeg det. Samtidig tror jeg også nå på haarp, chemtrails, at mennesker aldri har vært på månen, bigfoot, 9/11 var en inside jobb, kornsirkler er laget av romvesener, romvesener finnes på jorda, Obama er en reptil, vannforsyningen er forgiftet og alle andre konspirasjonsteorier som finnes.

Selv om du ikke har presentert noen bevis som vil bli akseptert av fagfolk eller noen ting overhodet egentlig som støtter dine argumenter, så må jeg si at jeg tror deg nå når du sa at jeg bare hadde blitt lurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...