Gå til innhold

PC til Football Manager

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har mistet fullstending oversikt på hva som beveger seg i markedet de siste årene og trenger hjelp til å finne ut hva slags pc jeg må kjøpe nå som min gamle har tatt kvelden.

Har hatt et par Acere de siste gangene, men hver gang har batteri/lader/skjerm til slutt tatt kvelden.

Jeg bruker hovedsaklig pc til surfing, mail, excel etc. I tillegg så er jeg en svoren tilhenger av football manager.

Jeg trenger derfor en pc som klarer å kjøre football manager med stor database raskest mulig. Hva slags specs trenger jeg for dette?

Hva er den billigste løsningen for å få dette til å funke. Pc er blitt mer og mer forbruksvare og jeg synes de ofte blir trege eller går i stykker etter 2-3 år.

Takker på forhånd for kunnskapsrike og gode svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry for å "kuppe" tråden, men har et ganske lignende spørsmål da jeg også spiller FM og er på utkikk etter nytt.

Min nåværende maskin er en Macbook Pro 15" som er 4 år gammel. Den har alltid kjørt FM bra, dog begynner maskinen å bli gradvis tregere nå for tiden.

Jeg har lyst på en MacBook Air. Den beste typen med 13" skjerm. Vil den kjøre FM passe raskt, eller er jeg nødt til å kjøpe meg nok en Pro?

Noe annet enn mac er uaktuelt.

Lenke til kommentar

Noe budsjett?

Finn en maskin med firekjerners prosessor, så tygger den raskt i seg FM.

Ivy-Bridge-serien har betegnelser som i7-3612QM og i7-3632QM,

mens den nye Haswell-serien er i7-4700MQ osv.

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/SATP5011J/toshiba-satellite-15-6-barbar-pc-solv

Som nevnt så er jeg ute etter å legge så lite som mulig i dette, da jeg føler at levetiden på en bærbar pc ikke er meget lang. Hvis jeg må bytte ut hvert 3.år, så tenker jeg at alt opp til 5000,- er innafor, men helst ikke mer enn dette.

Ser stadig annonser for pc'er ned i 3000,- kroner, men lurer på om noen av disse er noe tess...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...