RBW Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Trolig det råeste vi har sett så langt på IFA.Sniktitt: Vi har lekt med nettbrettet til 50 000 kroner Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 "arkirekter og ingeniører" Liten skrivefeil der? Ellers veldig grei artikkel som var kjekk å lese. Lenke til kommentar
b115242 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Soleklar flopp! 1 Lenke til kommentar
wassup Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Soleklar flopp! Kanskje ikke så umiddelbart nyttig, men bra med innovasjon, mener nå jeg Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 "arkirekter og ingeniører" Liten skrivefeil der? Ellers veldig grei artikkel som var kjekk å lese. "Roter eller zoom inn, for eksemlep på innsektet til høyre." "Designen synes vi er noe skrikende, spesielt takket være ornamentlignende kantene" "noe som til nettbrett å være utgjør en et ganske kraftig sett maskinvare" Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Tror ikke det er noe jeg kommer til å løpe og kjøpe to av, for å si det slik. Lenke til kommentar
Rene015 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 forventet noen fete bilder ut av denne artikkelen .. Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Når de kaller det "Toughpad" så forventet jeg "panser" som i "toughbook". Her vanner de ut sitt eget varemerke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå