Smedsrud Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Enkele triks holder deg anonym.Guide: Slik holder du deg helt skjult fra NSA-overvåkningen (Ekstra) Lenke til kommentar
Populært innlegg Jannis-15 Skrevet 9. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 9. september 2013 18 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Når du nå skal ut og shoppe VPN-løsning, bør du passe på å velge en som også tilbyr kryptering av trafikken. Da kan ikke engang VPN-tilbyderen selv vite hva du sender via serveren deres. 3 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Når du nå skal ut og shoppe VPN-løsning, bør du passe på å velge en som også tilbyr kryptering av trafikken. Da kan ikke engang VPN-tilbyderen selv vite hva du sender via serveren deres. Den siste setningen er nå omformulert :-) Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 må vel nevne det at det er enda tryggere å kjøpe VPN og andre tjenester ved hjelp av Bitcoins 2 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hva med "nettvettregler" når man surfer gjennom TOR eller VPN? De mister vel litt effekten dersom man uansett er logget inn på Facebook eller gmail-en sin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Den vanligste feilen er vel at du kan identifiseres ved at du skriver ting i sosiale medier som plutselig kan knyttes til deg uten at du tenker over det. Endret 10. september 2013 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvor mye hastighet mister man med TOR? Har i dag 70/10, og gjennom min VPN tilbyder har jeg ca 55/8. Hvor mye av dette mister jeg gjennom TOR? Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvor mye hastighet mister man med TOR?Har i dag 70/10, og gjennom min VPN tilbyder har jeg ca 55/8. Hvor mye av dette mister jeg gjennom TOR? Det meste vil jeg anta, fra det artikkelen hevder: "I tilfeller hvor du skal ha videosamtaler kan du nemlig glemme Tor-nettverket, da hastigheten der rett og slett er for dårlig." Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ja, jeg testet tidligere i dag. Resultatet var nedslående. Stoler ikke på TOR-nettverket uansett, så jeg holder meg til min VPN-tilbyder. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 TELEFONER: slå av mobilen din, fjern simkort og batteriet DATA: Koble fra nettverket ditt på pc'en din, slå av datamaskinen din. Er ikke så viten på pc'er men jeg tror det der skulle holde. 1 Lenke til kommentar
TheHareidGamer Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg vil da på det høyeste ambefale å ikke bruke Ubuntu, de sender nemlig data om deg til Amazon for å tilpasse reklamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå