Arodem Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Skifter ut skjerm, får lengre batteritid og er ute i oktober i Japan. Les hele saken Lenke til kommentar
ruub Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Har tenkt på å kjøpe en Vita de siste 2 månedene, glad jeg har klart å vente så lenge at jeg har fått svar på det jeg lurte på sånn som om det kommer 64GB minnekort og om den kanskje skulle få en liten overhaling nå. Nå mangler det bare å se den i en PS4 bundle så hadde det vært supert!! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ser lekker ut! Lenke til kommentar
White Collar Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 64GB minnekortet er jo en kjempe nyhet! siden butikkene de lokale butikkene ikke selger ps vita spill (eller 10 stykker) så er det fint å kunne ha mye plass på et minnekort for alle spillene man kjøper via psn. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 De nedgraderer skjermen faktisk... Lenke til kommentar
IceVamp Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Skjønte heller ikke det med skjermen. Er vel for å få prisen ned. Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Nå veit ikkje eg akkurat kor mykje batteritiden blir økt. Men med mindre det er snakk om veldig mykje så høres det ut som ein bør kjøpe ein vita no før dei slutter å lage OLED versjonen, For den skjermen er fantastisk. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 en saan maa jeg ha ja Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg er enig, sånn bortsett fra batteritid virker jo den gamle modellen bedre, litt slik det var med PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå