Jon Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg la meg med mer eller mindre fullt batteri i går, og våknet til 12%.Jeg har på strømsparefunksjon, og alt jeg kan komme på er av... Hva skjer? Se vedlagte bilder som viser batteri utladning over natten, og hva som faktisk har brukt batteri. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Bildene viser ikke hvilken app som har vært aktiv og nektet CPU å gå i sovemodus, men jeg er overrasket over at skjermen har brukt 13% av batteriet i løpet av natten. For å få mer detaljert oversikt over strømforbruk kan man bruke disse appene: Carat BetterBatteryStats+ WakelockDetector Lenke til kommentar
Jon Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Ja, skjermen har virkelig ikke hatt mye å gjøre i natt, så at den har brukt noe i det hele tatt er helt sprøtt. Hvilke av de 3 vil du anbefale? Eller gjør de forskjellige ting? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Carat er passiv bortsett fra hver gang den kjøres og tar fort en uke før den har funnet resultater, den er for mer langsiktig bruk. De to andre aktive og gir oversikt etter noen timer, men de er litt forskjellige. Vanskelig å si hvem som er best. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Lang stripe på både mobilt nettverk og wifi - på historikk, det betyr kanskje ikke at de har jobba hardt, bare at de har påskrudd hele tida? Men dersom en masse apper har oppdatert seg i løpet av natta, vil det kanskje gi endel strømforbruk. Er det en ide å skru av alt som har med nett å gjøre mens man sover? Eller sette telefonen i flymodus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå