GrandAndreasK Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Hvor får man kjøpt sånn Hot Dog dressing som de har på besnstationene?... Problemet er at jeg bor i nærheten av Elverum (Flisa) så jeg kan ikke bestille matvarer online...siden de bare leverer till addresser i storbyene...og jeg vet ikke noen vei rundt dette siden leverandørene ikke vil sende mat med posten.... Jeg fant den dressingen på Rema 1000 i drammen for noen år siden når jeg var på sommerferie men jeg føler ikke for og kjøre 600km bare for en flaske med dressing -_- Så er det noen som vet om et sted mellom Hamar > Elverum > Kongsvinger > Charlottenberg som selger denne dressingen? Eller vet dere om noen Nettbutikker som selger den til privatpersoner utenfor storbyene i Hedmark? Jeg har nå sittet i 2 timer og googlet etter info om hvor jeg kan kjøpe dressingen i mitt ommråde og jeg er ganske skuffet over at det ser ut som den er helt umulig og få tak i..... og jeg er nesten fristet til og gå og stjele en flaske på Statoil akkurtatt nå ;( Endret 9. september 2013 av GrandAndreasK Lenke til kommentar
Livdus Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Du kan da bare spørre bensinstasjonen om du kan få kjøpe en flaske Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ja, det er bare å spørre dem. Jeg har selv kjøpt lignende ting av bensinstasjoner tidligere. Det er jo egentlig ikke varer de har til salgs, men om du smiler fint og de har en god dag så går det stort sett greit. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det er jo bare en smakssatt mayo. Det går da vel ann å lage selv. Om du går på iTunes, søker etter Spise med Price (podcast), og finner episoden 'En hotdog med det hele', så viser de oppskrift på remulade. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Kjenner du noen som jobber på ASKO kanskje? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg mener å ha sett samme type dressing på innvandrerforretninger her i Oslo. Finnes det noe av det i nærheten av Elverum? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Til info så fikk jeg kjøpt en slik flaske på MIX her om dagen. Dette er jo noe de egentlig ikke selger ut til kunde som en vanlig vare, men jeg spurte pent og smilte, så da gikk det i orden De fant en flaske på kjølelageret og den gikk også inn på kassa faktisk. 63kr. På Rema1000 så sa de att de hadde dette i grillsesongen, vet dog ikke om dette er Idun sin på 830g som er den jeg kjøpte på MIX. På Kiwi, Rema1000, Meny og ICA så fant jeg ikke denne flaska, og kan egentlig ikke huske å ha sett denne HotDog dressingen i butikken tidligere heller, Endret 7. desember 2013 av FiveInline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå