henrikrox Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Lurer på om jeg ikke skjønner driden ut av AC4 pga at jeg ikke har spilt ac3. Siste jeg spilte var 2ern og litt revelations eller ka det het Lenke til kommentar
Thrillred Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Lurer på om jeg ikke skjønner driden ut av AC4 pga at jeg ikke har spilt ac3. Siste jeg spilte var 2ern og litt revelations eller ka det het Samme her, har spilt 1 og 2. Men kunne godt tenke meg nr 4. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Lurer på om jeg ikke skjønner driden ut av AC4 pga at jeg ikke har spilt ac3. Siste jeg spilte var 2ern og litt revelations eller ka det het Alt man trenger og vite er at hovedpersonen i Blackflag er bestefaren til hovedpersonen i AC3 - ellers ingen forbindelse what so ever i spillet, bortsett greia med desmond, DAM DAM DAAAA Endret 25. november 2013 av Eyerock Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Vil ha spill til lansering, har allerede FIFA 14 så det er deilig. Hvor tror dere jeg bør dra for å kjøpe spill? Kan man allerede kjøpe de i butikk i dag? Eller må jeg vente til fredag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå