BuerN0R Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Kjøper garantert FIFA 14, kanskje Knack også, selv om det har fått dårlig kritikk Endret 18. november 2013 av BuerN0R Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Siden det har blitt utsatt noen titler så ender opp med disse titlene når PS4 er i hus: Killzone ShadowFall Knack ACIV FIFA 14 Lego Marvel SuperHeroes Injustice Gods Among Us Ultimate Edition NBA2K14 COD G BF 4 NFS Rivals Plukker kansje opp Skylanders Swap Force Blir å "låne" Resogun og Contrast når disse kommer til PS+ Endret 18. november 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Syntes dette er urettferdig, kan hende det endres men japan skal få denne pakken og vil ikke bli tilgjengelig noe annet sted: LINK HER Endret 18. november 2013 av Eyerock Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Siden det har blitt utsatt noen titler så ender opp med disse titlene når PS4 er i hus: Killzone ShadowFall Knack ACIV FIFA 14 Lego Marvel SuperHeroes Injustice Gods Among Us Ultimate Edition NBA2K14 COD G BF 4 NFS Rivals Plukker kansje opp Skylanders Swap Force Blir å "låne" Resogun og Contrast når disse kommer til PS+ Låne? trodde slikt var utdatert for lenge siden? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Du misforstår. Som PS+ medlem, får man tilgang på spill hver mnd. Disse er dine så lenge du har ett PS+ abonnement Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Du misforstår. Som PS+ medlem, får man tilgang på spill hver mnd. Disse er dine så lenge du har ett PS+ abonnement Kjedelig da å ikke eie spillet, når jeg liker et spill jeg har spilt vil jeg alltid eie det:) Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Kjedelig da å ikke eie spillet, når jeg liker et spill jeg har spilt vil jeg alltid eie det:) Synes dette er en veldig fin løsning jeg, er ikke alle spill jeg kunne tenke meg og eie eller han i hylla. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Synes dette er en veldig fin løsning jeg, er ikke alle spill jeg kunne tenke meg og eie eller han i hylla. Koster vell mye med p+? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 350,- i året eller no ? Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Koster vell mye med p+? Nei det vil jeg absolutt ikke si at det er, dette er det priser: 1 month = 55kr 3 months = 119kr 1 Year = 395kr Her er noen av spillene som er gratis denne måneden: Metal Gear Rising (PS3) Uncharted 3 (PS3) Uncharted (PS Vita) Remember Me (PS3) Little Big Planet Karting (PS3) Gravity Rush (PS Vita) Odd World (PS Vita) Så er det ett par spill til også ser jeg men dette var så mye jeg orket ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Nei det vil jeg absolutt ikke si at det er, dette er det priser: 1 month = 55kr 3 months = 119kr 1 Year = 395kr Her er noen av spillene som er gratis denne måneden: Metal Gear Rising (PS3) Uncharted 3 (PS3) Uncharted (PS Vita) Remember Me (PS3) Little Big Planet Karting (PS3) Gravity Rush (PS Vita) Odd World (PS Vita) Så er det ett par spill til også ser jeg men dette var så mye jeg orket ^^ A det er billig, trodde det var noe med 2 til 3 hundre kroner i måneden lol Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 For min del har jeg forhåndsbestilt noen spill i tillegg til de som kommer på launch.. usikker om "launch window" teller; så tar med de som er besilt: PS4: Assassin´s Creed IV: Black Flag (29th.nov) PS4: Need for Speed: Rivals (29th.nov) PS4: Elder Scrolls Online (preorder) PS4: Infamous 3 Second Son (preorder) PS4: Mad Max (preorder) PS4: The Evil Within (preorder) PS4: The Witcher 3 - Wild Hunt (preorder) PS4: Watch Dogs (preorder) Av spillene over gleder jeg meg vel mest til AC4, Witcher3 og Infamous3, (i tillegg til Super Mario 3d World for WiiU og Quantum Break for xbone ) cyberpunk2077 ser også spennende ut når/hvis det kommer en gang i fremtiden Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Lanseringsdag har jeg bestillt, Killzone Shadowfall, Assassin´s Creed IV: Black Flag og Need for Speed. Lurer på om jeg skal bytte ut Need for Speed med Knack eller Fifa... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Batlefield 4 Need for speed Rivals (ser morsomt ut)AC IV: Black Flag Killzone Injustice Lurer på om jeg kjøper for mange, liker egentlig best å "kose" meg med et spill om gangen. Skal også ha Fifa14 (mest brukt med kompiser og øl) Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Da blir det FIFA, Battlefield 4, AC IV på meg, samt jeg bestiller Pinball Arcade fra Gamezone. Må vel ha med en ekstra kontroller og ladestasjon også :-) Lenke til kommentar
Blu-Boss Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 395kr i året Mulig å kjøpe abonnemang fra utlandet til en betydelig rimeligere pris? Gjør det på Xbox LIVE og det er nesten halve prisen i forhold til her hjemme. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 (endret) Da blir det FIFA, Battlefield 4, AC IV på meg, samt jeg bestiller Pinball Arcade fra Gamezone. Må vel ha med en ekstra kontroller og ladestasjon også :-) Ante ikke at det kom Pinball spill til PS4 før du skrev det her, fett! Det skal skaffes Min liste ser nå slik ut: AC IV: Black Flag Killzone Knack Pinball Arcade Er så jævlig klar for fredag....! Endret 24. november 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 NFS: Rivals AC: IV Fifa 14 Driveclub Infamous Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 NFS: Rivals AC: IV Fifa 14 Driveclub Infamous Du får verken Infamous eller Driveclub til lansering, kommer neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå