Leffi78 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 watch dogs, battlefield, knack, killzone og drveclub ps+ og kanskje det nye ac spillet viss det frister men ikke sikker etter ac3 for det var kjedelig i lengda for min del så får se om det er verdt pengene før jeg handler spillet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har bestilt Knack, Killzone: Shadow Fall, Assassins Creed IV og Watch Dogs. Mulig det blir Fifa 14 også. Tester nok ut Driveclub også siden jeg har PS+. Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Blir det mulig å kjøpe spillene digitalt? Lenke til kommentar
Idba Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Blir det mulig å kjøpe spillene digitalt? Ja. Du kan også forhåndsbestille mange av spillene digitalt på PS3, og opprader dem senere til ps4 versjonen når du får den Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Nøyer meg med Shadow Fall, sier jeg ihvertfall nå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Nøyer meg med Shadow Fall, sier jeg ihvertfall nå Dette er svakt Mala. Hadde regnet med flere spill fra deg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Er lei av å hele veien bygge opp en allerede skammelig backlog, tiden hvor spill er 1.pri er over for min del Om det viser seg at folk jeg kjenner går for PS4 er det fristende å kjøpe BF4 også sånn sett Drive får vi vel en eller annen versjon av som PS+ bruker, men det ser jo ikke bra ut i hele tatt pr. i dag, så spørst hvor mye tid det er verdt å bruke der. Ellers er det jo ikke så mye å skryte av annet enn x-platform spill sånn sett, så å kjøpe spill bare for å kjøpe spill, det gidder jeg ihvertfall ikke. Da er det helle bedre å få mest mulig ut av de få titlene man nøyer seg med etter mitt hode. Endret 15. september 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ja, spill er ikke 1.pri lenger. Greit tidsfordriv og når gjengen samler seg for en runde Fifa. Men GTA V er unntaket, da skal det campes i noen dager Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ja, har virkelig lyst ånde den tittelen på PS4 jeg da! Lever i troen, og skal prøve å holde meg unna ett kjøp på 360/PS4 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Har budsjettert med 3 titler til releasedagen; FIFA 14, Killzone, Infamous. Er fortsatt litt i tvil om det enten blir BF4/COD Ghost. Skal også ha Pinball Arcade. Holder i massevis, får bare spilt ett spill av gangen uansett... Endret 29. oktober 2013 av Snopmaster Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 1. Watch Dogs - Enkelt, det ser ut til å være det beste lanseringsspillet (på PS4) 2. Killzone SF - For å sjekke grafikk og hva nytt de har gjort med det (hadde 1 & 2, men hoppet over 3) 3. Knack - Ser morro ut. Bare for å nevne grunn for de andre spillene som iL Sephiroth nevnte: DriveClub - Får det jo gratis med PS+ og blir nok testet, men tviler på mye tid blir lagt inn her. Call Of Duty Ghosts - Nei takk, lei serien. Assassin's Creed IV Black Flag - Nei takk, lei serien Lego Marvel SuperHeroes - Har ikke sjekket fullt ut, men neeh, tviler. FIFA 14 - Hater fotball. Battlefield 4 - Dette blir kjøpt på PC Need For Speed Rivals - NFS-serien har jeg mistet interesse for, nei takk Disse blir plukket opp når de kommer: Infamous: Second Son Destiny For å svare på 2. post ang PS4 & X1 - Har mest troa på PS4 denne gangen, spiller ikke på Xbox 360'n lengere heller kontra PS3'n. De eksklusive spillene for PS4 frister mer enn X1 sine og resten tar jeg på PC/PS4 avhenging av type spill (feks fighting / bil / platform spill liker jeg best i sofan med konsoll). Denne generasjonen skal jeg også prøve å begrense spillkjøp og kjøpe kun det jeg faktisk kommer til å spille. (merker jeg kjøper mindre allerede nå, selv på PC). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Blir Killzone: Shadowfall og muligens Knack jeg plukker med meg når jeg skal hente maskinen. Blir ikke å kjøpe noen multiplattform spill før jeg ser hvordan XBO og PS4 vil håntere spillene og ikke minst se hva jeg liker best. Men er også mye mulig at jeg ikke kommer til å kjøpe noen multiplatform spill til hverken PS4 eller XBO men til en Steam Machine. Som vil uten tvil gi den beste grafikken av dem...gjenstår å se hvor bra Steam OS blir og om kontrolleren deres faller i smak. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Legger enda et spill til lanseringen av PS4 jeg skaffer meg. Injustice Gods Among Us er virkelig et kanonbra slåssespill, dette kommer til PS4 i en Ultimate Edition med flust av DLCer. Det blir 11 til lansering om det ikke dukker opp mer. Om det blir noen indies jeg kjøper så er det Resogun som ser råtøft ut. 1 Lenke til kommentar
Idba Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Legger enda et spill til lanseringen av PS4 jeg skaffer meg. Injustice Gods Among Us er virkelig et kanonbra slåssespill, dette kommer til PS4 i en Ultimate Edition med flust av DLCer. Det blir 11 til lansering om det ikke dukker opp mer. Om det blir noen indies jeg kjøper så er det Resogun som ser råtøft ut. Var ikke resogun f2p? Har tenkt å plukke opp disse F2P: Resogun, Planetside 2, Blacklight retrobution (hvis den er bra) og Deep Down Endret 15. oktober 2013 av Idba Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 "Resogun is a 2d side scrolling shoot-em up , from developers Housemarque who have had previous hits such as Outland, Superstardust HD and Dead Nation 3. Resogun will be available for free via PS+ for users in Europe, neither Housemarque or Sony have yet to confirm if this will be available via PS+ in other regions" 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ser ut som om de som ville ha Watch Dogs til lansering må belage seg på å vente. http://www.gamer.no/artikler/storspelet-watch-dogs-er-utsett/153014 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ett av de mest interessante titlene borte fra en allerede spinkel lansering for min del. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Noen som vet om Sony har sagt noe om hva spillene vil koste på PS Store? Vurderer å kjøpe digitalt fremover... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ser ut som om de som ville ha Watch Dogs til lansering må belage seg på å vente. http://www.gamer.no/artikler/storspelet-watch-dogs-er-utsett/153014 Ubi har også utsatt The Crew. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Ble Killzone Shadow Fall, Knack, Battlefield 4, Cod Ghosts, Ac Black Flag og LEGO Marvel Super Heroes på meg, så blir det nokk noen til etter hvert, men disse spilla er allerede kjøpt å betalt klar til nedlasting på psn Blir jo og å teste ut de f2p spilla ps4 har å by på som: Blacklight: Retribution & Warframe Og man får jo Contrast & Resogun via ps+ Så har nokk mye spillglede i vente Endret 15. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå