Gå til innhold

Hvilke spill skal du ha til PS4 launch? Forventninger på PS4?


Fredrik7le86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er lei av å hele veien bygge opp en allerede skammelig backlog, tiden hvor spill er 1.pri er over for min del :) Om det viser seg at folk jeg kjenner går for PS4 er det fristende å kjøpe BF4 også sånn sett ;) Drive får vi vel en eller annen versjon av som PS+ bruker, men det ser jo ikke bra ut i hele tatt pr. i dag, så spørst hvor mye tid det er verdt å bruke der. Ellers er det jo ikke så mye å skryte av annet enn x-platform spill sånn sett, så å kjøpe spill bare for å kjøpe spill, det gidder jeg ihvertfall ikke. Da er det helle bedre å få mest mulig ut av de få titlene man nøyer seg med etter mitt hode.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

1. Watch Dogs - Enkelt, det ser ut til å være det beste lanseringsspillet (på PS4)

2. Killzone SF - For å sjekke grafikk og hva nytt de har gjort med det (hadde 1 & 2, men hoppet over 3)

3. Knack - Ser morro ut. :)

 

Bare for å nevne grunn for de andre spillene som iL Sephiroth nevnte:

 

DriveClub - Får det jo gratis med PS+ og blir nok testet, men tviler på mye tid blir lagt inn her.

Call Of Duty Ghosts - Nei takk, lei serien.

Assassin's Creed IV Black Flag - Nei takk, lei serien

Lego Marvel SuperHeroes - Har ikke sjekket fullt ut, men neeh, tviler.

FIFA 14 - Hater fotball.

Battlefield 4 - Dette blir kjøpt på PC

Need For Speed Rivals - NFS-serien har jeg mistet interesse for, nei takk

 

Disse blir plukket opp når de kommer:

Infamous: Second Son

Destiny

 

For å svare på 2. post ang PS4 & X1 - Har mest troa på PS4 denne gangen, spiller ikke på Xbox 360'n lengere heller kontra PS3'n. De eksklusive spillene for PS4 frister mer enn X1 sine og resten tar jeg på PC/PS4 avhenging av type spill (feks fighting / bil / platform spill liker jeg best i sofan med konsoll). Denne generasjonen skal jeg også prøve å begrense spillkjøp og kjøpe kun det jeg faktisk kommer til å spille. :p (merker jeg kjøper mindre allerede nå, selv på PC). :)

Lenke til kommentar

Blir Killzone: Shadowfall og muligens Knack jeg plukker med meg når jeg skal hente maskinen. Blir ikke å kjøpe noen multiplattform spill før jeg ser hvordan XBO og PS4 vil håntere spillene og ikke minst se hva jeg liker best.

 

Men er også mye mulig at jeg ikke kommer til å kjøpe noen multiplatform spill til hverken PS4 eller XBO men til en Steam Machine. Som vil uten tvil gi den beste grafikken av dem...gjenstår å se hvor bra Steam OS blir og om kontrolleren deres faller i smak.

Lenke til kommentar

Legger enda et spill til lanseringen av PS4 jeg skaffer meg.

Injustice Gods Among Us er virkelig et kanonbra slåssespill, dette kommer til PS4 i en Ultimate Edition med flust av DLCer.

 

Det blir 11 til lansering om det ikke dukker opp mer.

Om det blir noen indies jeg kjøper så er det Resogun som ser råtøft ut.

 

Var ikke resogun f2p?

 

 

Har tenkt å plukke opp disse F2P:

 

Resogun, Planetside 2, Blacklight retrobution (hvis den er bra) og Deep Down

Endret av Idba
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Ble Killzone Shadow Fall, Knack, Battlefield 4, Cod Ghosts, Ac Black Flag og LEGO Marvel Super Heroes på meg, så blir det nokk noen til etter hvert, men disse spilla er allerede kjøpt å betalt klar til nedlasting på psn :)

 

Blir jo og å teste ut de f2p spilla ps4 har å by på som:

 

Blacklight: Retribution & Warframe

 

Og man får jo Contrast & Resogun via ps+

 

Så har nokk mye spillglede i vente

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...